Cbr 125'de neden ''200'' kadran var

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
motor orjinal hali ile 140-150 arası görüyo.. tabi sonuçta supersport modifiyeye açık bir motor.. basit modifiyeyle 170-180 arası, iyi bir modifiyeylede 200 ü rahatlıkla geçebileceğini iddia eden motorcu tanıdığım war..

KLEBER, hocam senin motordan farkı war.. sonuçta tarzı farklı.. seninki comuter bu ise supersport yada racing.. + sıvı soğutması vs vs vs.. sen bunları aynı kıyaslama bence... en son mersinde adana modifiyeli bir ybr ile yarıştım.. ki benimki rodajda(500-600 kmde) ybr ise full modifiyeli(egzoz fln flan).. rahatlıkla fark açmıştım.. ister kalkışta ister gidişte.. o yüzden 125 lik diye aynı sınıfta kıyaslama.. bu arada senin motorun top speed 110-115, cbrda 140-150(modifiyesiz)... :cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
125'i ne kadar modifiye etmek lazımdır ki 200 km/h için? Tuıtup 3-4 miyar harcamanın anlamı olmaz o alete.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
"Cbr 125'de neden ''200'' kadran var"Bu sorunun cevabı Clio symbol 1,4 te
neden 240 km kadran var sorusunun cevabıyla aynı " Hava olsun diye" !!
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
59
yaw arkadaşlar diğer forumlardada görüyorum bi CBR125'tir gidiyor hepsinde walla,bazıları aşırı uyuz oluyor bazıları aşırı atıp tutuyor bu motor için,ne motormuş be helal olsun adamlara walla ;),herneyse arkadaşlar bende geçen ay CBR125 aldım yalnız bu motor için bu kadar spekülasyon yapılmasının sebebi gerçek bir racing performansı vermemesi ama gerçektende racing tarzı dizayn edilmiş olması hem tip hemde motor olarak,ewt 200 kadran var ve bunu ilk gördüğümde yuh dedim,golflerde nasıl 260 kadran var o mantık buda,kadran açıkçası mühim değil motorun max hızı 140km ki daha fazlaya çıkacağını sanmıyorum çıkarsada belki bayır aşağı arkadan rüzgarla ve sürücünün eğilmesi durumunda çıkarki benim açıkçası o motorla o hız yemez,motorun ne kadar zorlanacağını ve dengesiz olacağını az-çok tahmin edebiliyorum,bu forumdaki cbr125 sahipleri alınmasınlar ama düz yolda modifiyede olsa 160-180 falan yapamaz bu makine uçmayalım lütfen abartmanın lüzumu yok,tamam güzel motor hoş motor ama tabiki sınırları ve limitleri var bende isterdim o hızları yapmasını böylece ileride cbr600 almayı düşünmezdim hiç;)ayrıca bu motor kesinlikle kapışma falan motoru değil yapmayalım lütfen böyle benimki seninkini yer veya yiyemez gibi yorumlar,bu motor benim gibi motor olayına yeni giren ve racing tutkusu olan kullanıcıları hedefliyor,makul fiyatı,güzel görünüşü ve honda kalitesiyle rakiplerinden sıyrılıyor ama eğerki racing tutkunuz varsa kesinlikle çok yakın zamanda yetmeyecek ve 600cc'ye geçeceksiniz bu kaçınılmaz o yüzden bu motoru racingi öğrenmek için alışmak için kullanmak lazım,bence honda bu motoru sayesinde yeni bir sürü motorcu katacak piyasaya çok başarılı bir motor bu konuda...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Kadranlar modellere göre özel üretilmez genelde...bir kadran birden çok modelde kullanılabilir, bu yüzdendir...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
DeNNiS' Alıntı:
=))
ayaklıkla arka lastiği havaya kaldırıp basınca görüyomuş 200'ü, honda böyle bir teknik kulanıyomuş max. hızı görüp kaydetmek için :queen:

Ahah yok canım kesin şaka yapmışlardır böyle bir polemik için :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
58
motor çalısmazda kendini arabaya çektirirsen oda porsche ise kaç yaptıgını merak etme die yapmıslar heralde:queen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
ben askerde ford transit kullaniyordum
240 ibre vardi
130 u gecmiyordu
hehehe
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arkadaşlar bildiğiniz gibi motorlu taşıtlar bir takım parformance artıran parçalarını mutasyona uğramasına neden olup makinanın gitmesini ve durmasını sağlanıyor bu yüzden kadran 200km/h yapmasalardı modifiye yaptıktan sonra ek kadranmı koycaksınız
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hız kadranları seri üretimden dolayı genelde üzerinde gösterdiği süratte gidebilecek motosikletlerde kullanılmıyor mesela Cbr 125 de kullanılan kadran CBR 250 de de mevcur ve motosiklet o hızlara kadar çıkabiliyor. Adamlar birde Cbr 125 için kadran yapmıyor anlayacağın. Fazlası var eksiği yok kadranı kırma gibi bir olasılığında yok + avantaj yani :p ...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
200 Km hıza belki çıkan olur diye......:queen: :queen:

Impossible is nothing durumları yani......
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Seri uretim. Her modele gore kadran uretirlerse cok masrafli oluyor. Ondan butun ayni modellere ayni kadran takiyorlar. Senin CBR 140km/h ve 200luk bir kadranin var diye sukuret. Benim ZX-12R kagit useri 332km/h yapabiliyor ama kadran 300km/h kadar gidiyor. Allaha sukur dijital gostergesi var yoksa 300 uzeri ne yaptigimizi goremezdik :).

 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
11
gorur ıbrelerrrr yalancı cunkı her ıbre bırbbırının aynı degıl .. mondıalde 120 basıyor yanından yamaha ıle 90 gecıyorsun adamın ıbresıne baka baka ........ honda var 90 nı gecmıyor ama 120 basan motora 15km lık yolda 1 km fark atıyor ????? sızcede breler farklı degılmı? 200 ıbreyı neden mı koymuslar ıste sorunun cevabı 150km bu motorun gercek hattı ... gerıye kalan 50 km ıse ESNEME payı yanı modıfıye .. ben ıddaa edıyorum bu motorun arka dıslıyı 3 tane ufalt on dıslıyı 1 tANE buyut ve motora bu dıslılerı alıstır tabıkı km yaparak o zaman hava ıyı ıse duz yolda 180 gorursun :)
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
CBR1000RR' Alıntı:
saykoshey sendemi ZX-12R var şaşırtıcı doğrusu tebrik etmek lazım

Tesekur ederim ama onu alabilmem aslinda bir sans eseri. Yeni bir motosiklet almisdim ve 100km sonra agirzali cikti. Bu teknik agirza yuzunden cok agir bir kaza yaptim. Sonra motor o halinde kalite kontroldan gecmesi bir hatta oldugu ortaya cikti. Fabrikada kalite kontrol bir kirmizi kart takmisdi ama agirzaya bakim yapilmadan yesile gectigine belgeler var elimde. Olay medyaya yayilmasin ve yaralarim icin yeni bir motosiklet (istedigim markadan) ve bir miktar para tazminat verdiler.

Ama yakinda mecburen satmam lazim. Nedeni bilmek istersen ve resimler icin buraya tikla.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8229
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hiç şaşırmaya gerek yok km kadranını 120 yapsalardı okadar boşluk kalacaktı oda çirkin görünecekti,boşluk kalmasın diye doldurmuşlar araları:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
nasretin hocanın dediği gibi yoğurt ya tutarsa
honda mühendisleride 200 km hızı cbr 125 için umut etmiş olacak ama forumdan okuduğum kadarıyla yoğurt tutmamış ama umut dünyası ben inanıyorum ki bir gün üretim bandından çıkan bir cbr 125 200 km hızı görecek :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst