- Konu Yazar
- #21
Çok iyi karar ver apacheyi yakından gördükten sonra CBR'ı unuttum desem yeridir.Forumdada fanatiklik yapıp apachenin nerde kötü resmi var onu koymuşlar boşuna tasarım ödülü almamış motor
CBRın tasarımı zaten kralda abileri gibi az kalıplı olsaydı CBR'dan şaşmazdım: )
CBRın tasarımı zaten kralda abileri gibi az kalıplı olsaydı CBR'dan şaşmazdım: )