Cbr 125 Sorunlarım

Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
20
Siz tecrübeli kardeşlerime bir kaç sorum olucak yardımlarınız fikirleriniz için şimdiden teşekkürü borç bilir hatasız sürüşler dilerim
Arkadaşlar bi kaç gün önce 2006 model 2007 çıkışlı cbr aldım moturn yabancısıyım ilk vitesli motorum 2006 modelin kullanma kılavuzu lazım ilk sayfadaki link arzalı elinde olan upload edebilirmi
motor bilgi ve bakımı konusunda bilgim yetersiz nelere dikkat etmeliyim neler önerirsiniz tecrübelerinize ihtiyacım var
25 binde şu anda motorum garaja bıraktım moturumu bahara dogru bakımını yaptırıp kullanıcam ilk olarak termostatını söktürmüş sahibi onu sipariş ettik geldi nasıl montajlıcaz elim tamirat konusunda yatkındır teknik elemanım fakat yakıtıda yüksek gibi 200 km yol yaptım alalı bi kaç gün oluyor km ye vurdugumda 20 kuruşa yakın yaktı uzun yolda 70-80 stabil hızda termosttan oldugunu düşünüyorum birde sibop ayarları ve karbüratör temizliği yapılmalı dedi almadan önce göstyerdigim servis bunlar ne tutar a dan z ye bi bakım yakıtı etkilermi bunların eksikliği
Şimdiden teşekkürler arkdaşlar ilgi ve alakanıza
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
20
bu motordan kullanan anlayan yardımcı olacak tecrübelerini paylaşıcak arkadaş yokmu
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
Siz tecrübeli kardeşlerime bir kaç sorum olucak yardımlarınız fikirleriniz için şimdiden teşekkürü borç bilir hatasız sürüşler dilerim
Arkadaşlar bi kaç gün önce 2006 model 2007 çıkışlı cbr aldım moturn yabancısıyım ilk vitesli motorum 2006 modelin kullanma kılavuzu lazım ilk sayfadaki link arzalı elinde olan upload edebilirmi
motor bilgi ve bakımı konusunda bilgim yetersiz nelere dikkat etmeliyim neler önerirsiniz tecrübelerinize ihtiyacım var
25 binde şu anda motorum garaja bıraktım moturumu bahara dogru bakımını yaptırıp kullanıcam ilk olarak termostatını söktürmüş sahibi onu sipariş ettik geldi nasıl montajlıcaz elim tamirat konusunda yatkındır teknik elemanım fakat yakıtıda yüksek gibi 200 km yol yaptım alalı bi kaç gün oluyor km ye vurdugumda 20 kuruşa yakın yaktı uzun yolda 70-80 stabil hızda termosttan oldugunu düşünüyorum birde sibop ayarları ve karbüratör temizliği yapılmalı dedi almadan önce göstyerdigim servis bunlar ne tutar a dan z ye bi bakım yakıtı etkilermi bunların eksikliği
Şimdiden teşekkürler arkdaşlar ilgi ve alakanıza
http://www.motosiklet.net/forum/mot...tml?prefixid=02_Honda_Motosiklet&daysprune=-1 buraya bi yaz istersen daha çok yardımcı olurlar .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst