cbr 125 in devir işlemleri 350 ytl tutarmı arkadaşlar ?

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
36
Teşekkürler Eczacı101;

Umarım kazasız belasız alırım motoru ve kazasız belasız kullanırım,

Darısı bütün motor dostu arkadaşlarımın başına ,

Herkesin gönlündeki motoru alması dileğiyle....
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
15
bugün bende nihayet devrini alıyorum
bugün notere gittim 159 ytl girdi bana
bide vergisi de 32 den 34 ytl ye zam yemiş haberiniz olsn
şimdi ruhsata kendi adımı geçirtmek için yaklaşık 70 ytl civarı tutar dediler onuda halledicem inş. harbiden pahalı geldi bana :(
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
motorun hayırlı uğurlu olsunda dostum cıbırların piyasası 3000-3500 arası 4000 bana biraz pahalı geldi:pale: gerci modelini km bimiyoruz yeni motor olsa gerek:silent:
gorkemin dediine de katılmıyorum piyasda cok az repsol var satılık kırmızılar baya bi tuttu:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst