Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
cbr 125 in devir işlemleri 350 ytl tutarmı arkadaşlar ?
bugün bende nihayet devrini alıyorum
bugün notere gittim 159 ytl girdi bana
bide vergisi de 32 den 34 ytl ye zam yemiş haberiniz olsn
şimdi ruhsata kendi adımı geçirtmek için yaklaşık 70 ytl civarı tutar dediler onuda halledicem inş. harbiden pahalı geldi bana
motorun hayırlı uğurlu olsunda dostum cıbırların piyasası 3000-3500 arası 4000 bana biraz pahalı geldiale: gerci modelini km bimiyoruz yeni motor olsa gerek:silent:
gorkemin dediine de katılmıyorum piyasda cok az repsol var satılık kırmızılar baya bi tuttu