- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim,hepinize iyi forumlar,iyi akşamlar.
Ben bir başlangıç motoru arıyordum ve çevremdeki insanlardan da yaptığım araştırmalardan da CBR125 almam gerektiğini öğrendim.Hosuma gidiyordu tipi,ve hız tutkunu olmadığımdan top speed vs. benim için pek önemli değil sadece seri hızlansın yeter şehir içi kullanacağım.Kullanicilara sorduğumda vites göstergesi olmadığını,yokuş aşağı inerken koltuktan kayıldığını,aynaların uzun olmasının problem yarattığını,giderken boşa aldığını öğrendim.Bunlar benim için bir problem yaratır mı ve sizce almalı mıyım?Teşekkürler.
Ben bir başlangıç motoru arıyordum ve çevremdeki insanlardan da yaptığım araştırmalardan da CBR125 almam gerektiğini öğrendim.Hosuma gidiyordu tipi,ve hız tutkunu olmadığımdan top speed vs. benim için pek önemli değil sadece seri hızlansın yeter şehir içi kullanacağım.Kullanicilara sorduğumda vites göstergesi olmadığını,yokuş aşağı inerken koltuktan kayıldığını,aynaların uzun olmasının problem yarattığını,giderken boşa aldığını öğrendim.Bunlar benim için bir problem yaratır mı ve sizce almalı mıyım?Teşekkürler.