- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
Ben laf sokmuyorum ki , kim demiş laf soktuğumu? Sadece yazım yanlışlarını düzeltiyorum. :wiinkk: Benim de yanlışlarımı düzelten olursa kızmam aksine teşekkür ederim.
burada sana katılıyorum ...
cbr 125 apache kıyaslama konusundada yorum yapmıyorum nedeni ise bariz
apache denen motorla kıyaslancak kadar düşmedi daha cbr 125 ...( ya utanmadan bide 2007 ile kıyaslıyorlar yaaa inanmakta güçlük çekiyorum 2007 cbr 125 deki teknolojinin yakınından geçebilirimi acep tvs gülüyorum sadece...)
zaten bıktım artık her motorla cbr 125 i kıyaslamarından
hep hüsrana ugruyorlar ama bir türlü vazgeçmediler sanırım vazgeçmiyeekler zaten barrokas mıydı neydi o arkadaşın cbr 125 le bi alıp veremedigi var nesye kendi bilir ...
sanırım haz alıyor çamur atmaktan ama kişilik meselesi nerde cbr karşılaştırması görse sazan gibi atlıyor zaten :cat::cat: bknz cbr 125 mi jawa 350 mi :cherry::cherry: yorumsuz bi arkadaş... ama çok bilgili dikkat edin ...
Son düzenleme: