- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Selamlar dostlar.
CBF250'min yağ değişimi geldi, havaların aşşşırı (40-50) derece sıcaklıkta olması sebebiyle kitapçıkta da çok sıcaksa 20 50 kullanımına izin verildiği için en pahalısı olsun en güzeli olsun diye Motul 7100 20w50 yağ attım.
Buraya kadar herşey güzel.
Arkadaş, bu motor bu yağı hiç sevmedi iyi mi ?
Deli gibi ısınıyor, vites geçişleri kütük oldu. Ayağım yanıyor yahu şehir içindeyken.
Birçok kaynakta mineral yağın iyi geldiğini okudum hava soğutmalı motorlara, hem maliyet daha uygun olduğu için bunu 4000 de değiştireceksem Castrol Actevo 20w40 mineral yağı 2000'km de değiştirebilirim.
Görüşleriniz nelerdir, Motul niye böyle bir çöküş yaptı, Bihter neden Adnan'ı sevmedi sizce ?
CBF250'min yağ değişimi geldi, havaların aşşşırı (40-50) derece sıcaklıkta olması sebebiyle kitapçıkta da çok sıcaksa 20 50 kullanımına izin verildiği için en pahalısı olsun en güzeli olsun diye Motul 7100 20w50 yağ attım.
Buraya kadar herşey güzel.
Arkadaş, bu motor bu yağı hiç sevmedi iyi mi ?
Deli gibi ısınıyor, vites geçişleri kütük oldu. Ayağım yanıyor yahu şehir içindeyken.
Birçok kaynakta mineral yağın iyi geldiğini okudum hava soğutmalı motorlara, hem maliyet daha uygun olduğu için bunu 4000 de değiştireceksem Castrol Actevo 20w40 mineral yağı 2000'km de değiştirebilirim.
Görüşleriniz nelerdir, Motul niye böyle bir çöküş yaptı, Bihter neden Adnan'ı sevmedi sizce ?