cbf150 resimleri

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar cbf'çiler kendi çektikleri resimleri bu foruma göndersinler
işallah benim resimleride beğenirsiniz.


Shot with DSC-S650 at 2007-07-10


Shot with DSC-S650 at 2007-07-10


Shot with DSC-S650 at 2007-07-10


Shot with DSC-S650 at 2007-07-10


Shot with DSC-S650 at 2007-07-10
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
resimler çok guzel ellerine saglık.. motorda bir okadar guzel gözüme takılıyor trafikte :)

yanlız koltugun üzerindeki muşambayı fazla tutma.. uzun süre durdugu zaman deri kaplamayıda sökebiliyor..
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
Ne o motor satamayınca görücüye mi çıkarıldı bu motor.Ben benim kini 4 aydır satmaya çalışıyorum milletten 500 ytl düşük istiyorum,her yere ilan verdim hala alan yok.Tek bir paralı müşteri çıkmadı.İlgilenenler takas isteyen büyük cc motor sahipleri,üstüne para verecem yani elden çıkarmak için.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahahahah:queen::queen::queen:
senin motor kim bilir neyin nesi hangi china bakalım satmaya çalıştığın
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
birkaç tane fotoğraf da benden...

dsci3222ud9.jpg


dsci3225vn6.jpg


dsci3295os7.jpg


dsci3294bd1.jpg


dsci3258jq1.jpg
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Luxor
Grenajdaki sticker ları çıkarınca süper görünüyormuş:cat:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Ne o motor satamayınca görücüye mi çıkarıldı bu motor.Ben benim kini 4 aydır satmaya çalışıyorum milletten 500 ytl düşük istiyorum,her yere ilan verdim hala alan yok.Tek bir paralı müşteri çıkmadı.İlgilenenler takas isteyen büyük cc motor sahipleri,üstüne para verecem yani elden çıkarmak için.


mayko gel benim mct yi verem sana
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor
Grenajdaki sticker ları çıkarınca süper görünüyormuş:cat:

kesinlikle çok iyi yaptığıma inanıyorum.
motorda dışardan görünmeyen bir ekleme daha var.onu da bir buluşmada inşallah gösteririm size.bence o da çok iyi oldu.
bu haliyle bence tam bir enduro yavrusu oldu alet :mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
stickerları çıkarınca bana soyunmuş kadın (hehe)gibi geldi.değişik görünüo yani alışık olmadığım için değişik geliyo ne bilim işte..ama hoş gözüküyomu bilmem gözümüzün alışması gerek..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
stickerları çıkarınca bana soyunmuş kadın (hehe)gibi geldi.değişik görünüo yani alışık olmadığım için değişik geliyo ne bilim işte..ama hoş gözüküyomu bilmem gözümüzün alışması gerek..

blackberry
Soyunmuş kadın daha estetik olmama mı:queen:

herhalde soyunmuş kadınları sokaklarda görmeye alışık olmamamdan estetik kaygısı doğmuş sanki bende.

vayy bee, benim motor neymiş de haberim yokmuş...
:p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cbf 150 harbiden güzel ve ucuz makina.başlangıç için uygun olmasının yanı sıra fiyatıda gayet ,iyi..üstelik saglamda.nasipse bande almayı düşünüyorum...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaslar CBF deki o stickerlar kolay cikiyor mu ? Sonrasinda iz kalma vs soz konusu mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst