- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
Ne o motor satamayınca görücüye mi çıkarıldı bu motor.Ben benim kini 4 aydır satmaya çalışıyorum milletten 500 ytl düşük istiyorum,her yere ilan verdim hala alan yok.Tek bir paralı müşteri çıkmadı.İlgilenenler takas isteyen büyük cc motor sahipleri,üstüne para verecem yani elden çıkarmak için.
Luxor
Grenajdaki sticker ları çıkarınca süper görünüyormuş:cat:
blackberry
Soyunmuş kadın daha estetik olmama mı:queen:
stickerları çıkarınca bana soyunmuş kadın (hehe)gibi geldi.değişik görünüo yani alışık olmadığım için değişik geliyo ne bilim işte..ama hoş gözüküyomu bilmem gözümüzün alışması gerek..
blackberry
Soyunmuş kadın daha estetik olmama mı:queen:
herhalde soyunmuş kadınları sokaklarda görmeye alışık olmamamdan estetik kaygısı doğmuş sanki bende.
[/QUOTE]Me and My Chinese CBF150
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nE1MsuEjbPU
Me and My Chinese CBF150
![]()
![]()
![]()
MOVIE >>>>>>>>>>>>
http://www.youtube.com/watch?v=nE1MsuEjbPU
blackberry
Soyunmuş kadın daha estetik olmama mı:queen: