- Katılım
- 8 Ocak 2017
- Mesajlar
- 229
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, geçenlerde arkadaşım cbf 150 motorunu vitesteyken orta sehpada marş basmadığını vitesi boşa alınca da marş basıyor demişti. Bende sıkıntının debriyaj müşüründe olduğunu söyledim. Şimdi saçmalık burda başlıyor. Gittim yerinde görüdüm ve denedim. Motor viteste ve orta sehpadayken asla marş basmıyor. Yan sehpadayken çalışıyor, dik konumda çalışıyor ama orta sehpada kesinlikle çalışmıyor. Cbflerde bırakın orta sehpayı yan sehpada bile müşür yok. Fikri olanvar mı