CBF150 görsel modifiye (Gece ve Gündüz)

Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
9
Artık gece görünmemek diye bir sorunum kalmadı , çok yakında ikide sis farı takıcam far sorunumda kalmıyacak :cat:
Üstündeki çakar ve performans egzost la ilgili videolarıda yakında ekliyeceğim.
Bütün arkadaşlara kazasız sürüşler.




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
abi ışıklandırmalar olmasa ilk defa bu kadar güzel gözüken bi cbf gordum walla boya cok guzel olmus
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
doktor bu ne. o alttaki ışıklar özür dilerim ama ayaklı payvona çevirmiş motoru. illegal.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
9
abi ışıklandırmalar olmasa ilk defa bu kadar güzel gözüken bi cbf gordum walla boya cok guzel olmus[/QUOT

Beğenin için teşekkür ederim,Boya dahil bütün değişiklikleri kendim yaptım,ışıklandırma konusunda da şöyle bir açıklık getireyim,bir kaç defa gece görünmemekle ilgili tehlike atlattıktan sonra bunu yapmaya karar verdim,birde sessizlik sorunu vardı oda gerçekten büyük tehlike,motora gönül vermeden önce sesli egzost takan motorculara çok kızardım,şimdi hepsine haksızlık etmişim diye düşünüyorum,adamlar haklıymış.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 ----------

Ayrıca beğenen yada beğenmeyen bütün arkadaşlara da teşekkür ederim.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 ----------

İlk defa video eklemeye çalışıyorum umarım beceririm,video kaliteside biraz düşük ama idare edicez artık..

http://img805.imageshack.us/img805/7586/xzc.mp4
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
motorun rengi on numara olmuş. ışıklandırma biraz abartılı olmuş okadar
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
92
abi hızlı ve öfkeli filmindeki otomobillere benzemiş renkli renkli ışıklar. hoş olmuş. hiç görünmemekten daha iyidir :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullanın güzel olmuş.
Sürekli yakmanız diğer araçlar için dikkat dağıtıcı olabilir.
Yani tam tersi güvensiz bir durumla karşılaşabilirsiniz.
Farın üzerindeki lambaları koruma demirinin aşağısına takmanız daha şık olacaktır bence.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Görünüsü fena degilde bu motorla sadece Türkiyede gezebilirsiniz...
Burada sizi böyle gören ilk Polis hemen saga ceker..
Ve hemen cekiciyi cagirir..:cherry:
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
13
çok güzel olmuş ama tek renk olsa turkuaz renk olan daha iyi şık gösterir gibi ?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ben de beğendim, güzel olmuş. Ekstra ışıkları bir anahtara takarsanız gerektiğinde kullanırsınız.

Sis lambaları ise daha ufak olabilirdi ya da altta.

Ama sonuç olarak çok güzel olmuş.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence kırmızı beyaz mükemmel olmuş,ben kendi kafamdakki fikri de söyliyim motosiklet düz beyaz ve mavi ışık çok güzel olabilirdi ama bu hak, de mükemmel
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Renk olarak cok guzel olmus arkadaslarin dedigi gibi isikli biraz modifiye edilmise benziyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst