cbf satıp tvs alma niyetindeyim pleaseee !

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
2009 yebere 3800 fiyat istenıo sıfırı yamaha bayii 4200 e verio bu çok olmuoda tvs mi çok oluo
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Merhaba dostum tvs saglam makina suphesiz ben eski kasa tvs kullandim 6 yil kadar memnun olmadigim tek yonu sogukta isitmadan peformans zayifti, ve 20000 bin yapabildim bide lastik sorunuvardi ebatla ilgili 2000 liraya bi arkadasima sattim kanimca cbf den seri orasi kesin ama satinca biraz insanin canini acitiyor tvs
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
2009 yebere 3800 fiyat istenıo sıfırı yamaha bayii 4200 e verio bu çok olmuoda tvs mi çok oluo

bizim millette cbf çinde yapılıyor diyorsun. hayır japon yada yapılıyo diyo. sanarsın kendi japonyada honda da çalışıyo.

kadroda hayvan gibi made in çin yazıyo. 627 dolara afrika ülkelerinde, orta asyada satılıyor. 5.5 türkiyede satılıyor. tvs ye 4200 5200 diyince fazla geliyor

bizim milletimiz malak oldugundan dolayı kaliteden anlamaz.

honda eşek getirsin çinden, boynuna honda yazsın. 10 bin desin fiyatına kuyruga girerler almak için.

ama hondaya kawasakiye bmw ye motosiklet üreten hindistanlıdan motor almak istemezler fiyatı cok gelir.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Bu iş tamamen tercih meselesi. Sanki bizim yebereye yada cbf e paramız yetmedi de biz gittik hintlilerden toplamda plaka ruhsat dahil 5600 verip tvs aldık. Arkadaşım artısını eksisisini söyleyınde şöyle çin malı 2000 liralık motor muhabbeti yapmayın şu TVS ye , neymiş o para çokmuşta bilmemnede ey Allahım
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bence mantıklı.cbf yi satıp apache alırsan elinde para bulunduracaksın.ama artçıyla çok kullanıyorsan cbf ile devam et
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Polemik yaratmak için o cümleyi kurmadım. Benim niyetim konu sahibi olan arkadaşın, 2012 ikinci el TVS ye 3.700 lira para verip kazık yememesi. :)
O motorun ikinci el piyasası belli. Bunu Ybr veya Cbf ile kıyas ederek söylemiyorum. İkinci elde TVS bu iki modelden daha çok değer kaybediyor. Bunu hepimiz biliyoruz.
Tekrar söylüyorum, TVS nin kalitesine, gücüne, karizmasına, hızına dediğim yok. Üstelik ekstradan titreşimi bile varmış. :)
Sadece 2012 model ikinci el TVS 3.000 liraya da bulunabilir. Almayı düşünen arkadaşın haberi olsun. Benim tek derdim bu. :)
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
120
1 haftadır motor arıyorum 2013 10000km asmamıs ist içi fiyatlar uçmuş ya sıfırı 5200 küsür. adam 4900 istio 8bin kmdeki motora:D allahtan deger kaybediyor:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
1 haftadır motor arıyorum 2013 10000km asmamıs ist içi fiyatlar uçmuş ya sıfırı 5200 küsür. adam 4900 istio 8bin kmdeki motora:D allahtan deger kaybediyor:)
cbfe 6000 tl yazıyorlarda apacheye 4900 yazınca mı cok oluyor.
ben 20 gün önce 13 model yeşil siyahı 5 bine sattım kardeş, kimse zorla satmıyor sana. git kendin sıfırını al.
mondial puki çaki ile karıştırmayın bu motoru.
eger motorda canta tiger egzoz filan varsa 4900e hiç kacırma al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst