Cbf 600 ile merhaba

Katılım
17 Haz 2015
Mesajlar
1
Hepinize tekrardan merhabalar, ben Barış Kaykusuz. motosiklet.net'e 2006'da kayıt olmuştum ve o günden bugune kadar birçok bilgi ve paylaşımı bu tarz motosiklet sitelerinden yapmıştık. O yüzden sizlere teşekkür ederek başlamak istiyorum.

Aradan geçen yıllara inat yeni kullanıcı adıyla sizlerle birlikte olmak güzel. İşin güzel kısmına gelirsek uzun arayışlar ve denemeler sonunda Honda Cbf 600 S Abs'de karar kıldık ve haziran ayında tam anlamıyla birbirimize kavuştuk. Bu süreçte asıl istediğim motosiklet Honda Xl 650 Transalp olmasına rağmen içe siner motosiklet bulamadığım için başka modellere yöneldim. Bunlar arasında Honda Crf 250 l, Kawasaki Kle 500 ve Honda Cbf 600 Sa'yı denedim ve Cbf 600'de karar kıldım.

Hepinize tekrardan merhabalar...

baris_kaykusuz_honda_cbf600_2copy.jpg

baris_kaykusuz_honda_cbf600_7169.jpg

baris_kaykusuz_honda_cbf600_1copy.jpg

baris_kaykusuz_honda_cbf600_11sb.jpg
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hayırlı olsun hoşgeldiniz, ama o kask eskilerde kaldı bi fullface kask edinin kendinize yüze çeneye yazık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst