CBF 500'e yağ

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaşlar merhaba,
motorumun yağını değiştireceğim.elimde repsol 4T 15-50 yağ bulunuyor.sizce bu yağı kullanmam uygun olur mu?artıları eksileri nelerdir.
ilginizden dolayı şimdiden teşekkür ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

yardımcı olabilecek kimse yok mu?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
valla hiç bilen yo kgaliba bende bilmiyorum yüksek cc li makinalara ne yag konuluyo die bi araştırma yapabilirsin googleden yada kitapçıgını internetten araştır yazar orda :cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Yaza giriyoruz 15-50 yada 10-50 kullan tam sentetik olursa daha iyi.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim.koydum gitti... :):)
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
merhaba ülkemizin yolları malum engebeli asfaltta zıplama yapıyor mu motor bir de toprak,bozuk yollarda nasıl acaba? teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst