cbf 250 ön amörtisör yağ kaçırıyor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://imageshack.us]
100520081204gz1.jpg
[/url]

evet arkadaşlar resimdede görüldüğü gibi bu keçelerden yağ kaçırıyor :salut: orjinali servite çok pahalı :salut: benim öğrenmek istediğim bu keçelerden piyasada bulabilirmiyim :silent: ve amörtisörü söküp komple eski yağı boşaltacağım yeni yağ koyacağım ama ne kadar koyacağımı bilmiyorum:silent:

yokmu daha önce amörtisör keçesi değiştiren,yaptıran:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim bildiğım kadarıyla o keçelerin amacı toz pislik girmesin diyedir
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
hayatta hiç bir şey imkansız değildir:cat:
halllleeeederiiiiz:p
akşama sökünce , numaralarını da veririz yada netten daha detaylı arama şansımız olur:cat:
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
keceler deişme zamnı gelmiş deiştinmi hiç bişi kalmaz :cat:

ben yaptırdım kecelerin ikisinide deiş iki si kacırmıorsa bile servise gidip keceleri aldıysan onlar hallaeder yagıda deişecek zaten mecbur:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çiftine 100 ytl. dedi servis ama ben söküp piyasada daha ucuza bulacağıma inanıyorum ama sökmeden kesin birşey diyemiyorum
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yaaa harbiden yazıktır yaa ne bu resmen soygun 2 kece 100 ytl o zaman o Amortısoler 1000 ytl den fazladır yenısı....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eğer aralarında fazla fark yoksa orjinal parçaları almanı tavsiye ederim.

Yan sanayi düşünürsen ; Aydın motorla irtibat kur, onlar kargoyla gönderiyor...

Geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaaa harbiden yazıktır yaa ne bu resmen soygun 2 kece 100 ytl o zaman o Amortısoler 1000 ytl den fazladır yenısı....

zaten öyle araçtaki en önemli şeydir amortisör amortisörler basit bişey gibi gözüküyo ama en önemli parçalardan biridir araçta
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
zaten öyle araçtaki en önemli şeydir amortisör amortisörler basit bişey gibi gözüküyo ama en önemli parçalardan biridir araçta

Önemli olmasına önemlidir lakin bu fırsatçılığa dönüşürse ortaya böyle bir tablo çıkıyor. (keçe denilen şeyin kaçı kaç para ki sonuçta)


Piyasadan benzer birşey bulabilirsin arkadaşım.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben bisiklete kepçe körüğü takmıştım eskisi gibi oldu ama motosiklette olurmu bilmem:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Peki onu söküp takabilecekmisin?
İçine belli oranda yağ konuluyor amortisörlerin az yada çok olmamasıda önemli
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
böyle topikleri okudukca honda alma düşüncemden soğuyorum ya 2 keçe 100 ytl nedir bu ya :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim Suzuki GS 500 makinanında ön amortisör keçesi patladı..İstanbulda motomarketten yenisini getirttirip değiştirdim.yağda deyişti çok güzel oldu...Şunuda belirteyim tozluk ayrıdır,,,,, keçe ayrıdır...Tamamen birbirinden farklı ürünlerdir..Tozlu ön amortisörlerde yağ keçesinin üzerinde olur...
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
o keçeler toz keçeleridir asıl yağ keçeleri onların altındadır . yağ keçelerini sök sonra doğru karaköye istediğin her keçeyi bulabilirsin orda ve fiyatlarda gayet uygun 20 lirayı geçmiycektir saygılarımla =)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşım bende değiştirdim İki keçeye 100 ytl verdim keçe resimde görünen plastiklerin altında bulunuyor ha bu arada ön iki amatösör komple 1470 ytl ucuz değilmi!!!!!!:cyclopsan
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
Amortisörler şakaya gelmez 100 YTL ye kıy orjinal al işin ehline taktır öyle çok bi para değil yanlış bir iş yaparsan kaza yapmana neden olur yağ diski kayganlaştıra bilir eksilen yağ amotisörlerin sertlini kaybetmesine ve kazık fren yapmana neden olur vs.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
madem ustasın ne diye başlık açıp soruyon. al yap. fakat sana bir tavsiye: ekmeği fırıncıya yaptır. senin resimde gösterdiklerin tozluğudur. asıl keçe içeridedir. ayrıca keçeleri sökmek alet ve biraz da ustalık gerektirir. alet işler el övünür yani. servisten ve orjinal parçadan şaşma. garantilidir nihayetinde. bende değiştirdim serviste. takılırken keçenin 1 tanesi zedelendi, tekrar yenisi ile değiştirildi. sen değiştirirken zedelesen tekrar 1 çift daha alman gerekecek. nerede kaldı bunun ekonomisi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst