- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sıfır aldığım cbf 250 gaz teli kullanma gereği duymadığım için satıyorum,
gaz telimin sert olması nedeni ile yeni almıştım, takacaktım ki o sırada gaz teli mekanızmasını temizledim ve yumuşak oldu, eskiden çok sert ve ağırdı,
şimdi elimde sıfır poşetinde olan honda cbf 250 gaz telini aldığım fiyata satıyorum,
fiyatı : 20 tl.


gaz telimin sert olması nedeni ile yeni almıştım, takacaktım ki o sırada gaz teli mekanızmasını temizledim ve yumuşak oldu, eskiden çok sert ve ağırdı,
şimdi elimde sıfır poşetinde olan honda cbf 250 gaz telini aldığım fiyata satıyorum,
fiyatı : 20 tl.

