cbf 150de ilk çalıştırma çilesi

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
142
marsa dewamlı en fazla 10 sn basmalısın yoksa zarar weriyor bildiğim kadarıyla
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
cbf 150 ler ılk sabah ılk calıstırmalarda problem yarata bılıyor jıkle cekıp gaz ıle aynı anda 1 dk en az elınız cekılı kalması gerekıyor sogukkken genelde boyle bu motor,ama suanda kullandıgım tıtanesde 52000 km neredeyse sabahları tek mars tıkır tıkır sayıyor ve jıklesız.ayarsızlıkla alakasıyok zamanında kac defa servıse gıtmıstım boyle boyle yapıcaksın demıslerdı.ama ısındıktan sonra no problem,tekmars dı.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
birkaç kişi cbf150 soğukken çalışmıyor demiş ama soğukken her motor veya geneli öyle yapar. Sadece otomatik jiklelilerde bu tür sorun nerdeyse hiç yaşanmıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst