CBF 150 STATÖR DEĞİŞTİRME

Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar.
Bende 2007 model CBF 150 var. 2010 dan sonra ki modellerinde bazı farklılıklar var. Mesela eski modelin statörü 8 li ve 0,114 kw elektrik üretiyorken yeni modelin sargısı 18 li ve 0,168 kw elektrik üretiyor. Yeni modelin statörünü satın alıp değiştirsem olur mu uyar mı diyorum?
Kullandığım ve kullanacağım aksesuarlardan dolayı elektrik yetersiz geliyor statörü bir şekilde güçlendirmek istiyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
2
Bu arada eklemeyi unutmuşum. Konjektör ile CDI yu zaten değiştireceğim yeni model statör eski modele uyarsa hepsini yeni model takarım
 
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
195
Değerler aynı değil büyük ihtimal büyük sıkıntı olur.Not.mantık yürüttüm motordan anlamam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst