- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Bir süredir arka taraftan sanki iki tel birbirine vuruyormuş gibi zincir sesiyle karışık sesler geliyordu. Gıcırtı gibi. Yağsız kalmış amortisör gıcırtı yapar ya onun gibi. Her yere baktım, yağladim ses kesilmedi. Az önce bir tamirciye gittim. Arka zincir dişlisini eliyle oynattı ve arka dişlide sağ sol enlemesine olmak üzere büyük bir boşluk olduğunu ikimiz de gördük. Tamirci "bu kadar boşluk olmamasına lazım, rulmanda sıkıntı var" dedi.
Sizce sorun rulmanda mıdır? Değerli üyelerin yorumlarını bekliyorum.
Sizce sorun rulmanda mıdır? Değerli üyelerin yorumlarını bekliyorum.