Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Şub 2010
- Mesajlar
- 154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat::cat:
cbf'i olanlar neden bu motora hasta abi ben olsam o paraya duşünmeden alırım:rendeer:
CBF150'nin abisi de ondan.Dual porpose.İki amaçlı kullanımı var.Hem enduro gibi kullanıyosun hem de uzun yol motoru.CBF150 gibi lastikler tubeless ve lastik patlayınca yolda kalmıyosun.Yakıt tüketimi az.Çok fazla benzer özellik var.Ama az önce baktım da ikinci el fiyatlar uçuşa geçmiş maşallah.DL 650 yerine transalp alsak 3.000 lira az öderiz.Yakıt tüketim farkına bakarsak dl 650 bizi anca 3 sene sonra kara geçirir.100 km de 2 litre az yaksa 10.000 km'de 200 litre yapar.Transalple senede 10.000 km gezsek 750 TL zarardayız.İkinci eldeki aradaki 3.000 TL farkı kapatmak için 4 sene lazım.4 senede ne sular akar köprünün altından.Az yakıyo diye bu kadar da geçirilmezki kardeşim.Dl 650 fiyatları uçmuş alınmaz bu saatten sonra.