cbf 150 mi sattıktan sonra cross yerine 2011 tvs mi alsam ?

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
sa. bu cbf 150 gün geçtikçe beni hiç tatmin etmemeye devam edio ya VELET tekere bi gelio ama onun için uygun bi motor deil ki motor zarar görüyor cross düşünüorum ama cross da beğenmiorum 3 bin tl ye felan cross da yok istediğim gibi

tvs takıldı şu aralar kafama 2011 kasasından performansını merak edıorum benı cbf 150 ye taş çıkarır mı bilmiorum da

sizce en mantıklısı hangısı cross mu tvs mi aslında kafamda büyük cc ler varda bu benzin bana illah ettırdı artık zaten su aralar tersoyum motoruda satıp en sonunda gidip bi lpgli şahin alacam o olacak gına geldi artk ya büyük motora binsek o sıkıntı bu sıkıntı zaten gece gece küfüraz oldum benzine yine zam gelmiş cinlerim tepeme cıktı yıne


sabırla okuyup vakit ayırdıgınız için sımdıden teşekkür ederım ,.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
şahine hiç yanaşma çok yakar =)=) tvs bende 2008 i var çok seri ve rampada falan motor kesilmiyo hiç. çok çok seri olarak 100 diyo sonra 110 120 130 a kadar gidiyo yola ve rüzgara göre. bence bi deneme fırsatın varsa dene. ama cbf ile de yani seni tatmin edecek kadar bi fark olmaz hani illaki torku falan hoşuna giderde bi müddet sonra o da sıkar bana yetmiyo mesela. bi hyo olsa iyi olurdu ama işte maddi durumlar el vermiyo.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
benım motorun da hızlanması zaten direk 110 ü görüorum yol buldukca gidio 120 e kadar yolu var ama tatmin etmio bana zevk alamıorum uyuz oluorum o yüzden tvs de dediğin gibiyse hiç bulasmaya deymez o zman ama şahine nie bulasma dedın ben onu anlamadım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
arkadaş senı gorende tvs ucacak zanneder alt tarafı ıkısınde aynı katagorıde bırı az daha hızlı gıder rampada bıraz daha ıyı ceker gerısı aynı senın daha buyuk makınelere bakman lazım yoksa at ıle deve arasındakı farkı arar durursun...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
şahine hiç yanaşma çok yakar =)=) tvs bende 2008 i var çok seri ve rampada falan motor kesilmiyo hiç. çok çok seri olarak 100 diyo sonra 110 120 130 a kadar gidiyo yola ve rüzgara göre. bence bi deneme fırsatın varsa dene. ama cbf ile de yani seni tatmin edecek kadar bi fark olmaz hani illaki torku falan hoşuna giderde bi müddet sonra o da sıkar bana yetmiyo mesela. bi hyo olsa iyi olurdu ama işte maddi durumlar el vermiyo.
hic degilse bir 250 lik makineye bakaydın :) ikisi arasında renk farkı olan iki at gibi birsey olcak :D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
benım motorun da hızlanması zaten direk 110 ü görüorum yol buldukca gidio 120 e kadar yolu var ama tatmin etmio bana zevk alamıorum uyuz oluorum o yüzden tvs de dediğin gibiyse hiç bulasmaya deymez o zman ama şahine nie bulasma dedın ben onu anlamadım
cbf den daha seridir buna emin ol da yani senin tatmin edecek bi serilik değildir sonuçta ikiside 150 lilik. sana bi hyo gider o tatmin eder seni. şahine bulaşma dememin neden şahin çok yakıyo gaz atıp atıp gezemezsin keşke motorum duraydı dersin=)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaş senı gorende tvs ucacak zanneder alt tarafı ıkısınde aynı katagorıde bırı az daha hızlı gıder rampada bıraz daha ıyı ceker gerısı aynı senın daha buyuk makınelere bakman lazım yoksa at ıle deve arasındakı farkı arar durursun...

katılıyorum :cat: en dogru yorum
yoksa bende cbf150 kullanırken gene gittim bi 150 lik aldım yok daha seriymiş filan sonuçta aynı tas aynı hamam 250 lik motor bile kesmez beni bu saatten sonra gsr600 istiyorum
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
çözüm arıyorum ama bulamıorum yüksek cc motor zorr imkanlarda el vermio hele benzin fiyatları yok mu 2 gün önce yıne zam yapmıslar ama bakalım

tvs 2011le takasa gırcem o da kesmesse satıp cross alırım kolayı var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çözüm arıyorum ama bulamıorum yüksek cc motor zorr imkanlarda el vermio hele benzin fiyatları yok mu 2 gün önce yıne zam yapmıslar ama bakalım

tvs 2011le takasa gırcem o da kesmesse satıp cross alırım kolayı var
TVS'yi kullanmayanlar bilmiyor. Bir çok kez CBF yi üstün tutuyorlar. Üstün tutmalarının tek sebebi Honda olması. TVS apache kendini göstermeye yeni başlıyor. İleride Honda kadar iyi tasarımlar yapacağını düşünüyorum. Kesinlikle kaliteli bir mal.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
hyo nun yakıtı o kadar da çok değil bence hyo düşünmelisin o keser seni. bence hyo düşün yani çünkü tamam tvs çok çok seri cbf ye göre ve 15 20 km daha hızlıda olabilir. ama oda kesmez ben cup dan indim yvs ye bindim kesmiyo 2 ay geçti daha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyo nun yakıtı o kadar da çok değil bence hyo düşünmelisin o keser seni. bence hyo düşün yani çünkü tamam tvs çok çok seri cbf ye göre ve 15 20 km daha hızlıda olabilir. ama oda kesmez ben cup dan indim yvs ye bindim kesmiyo 2 ay geçti daha.
2. el hyo lar ne kadar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

6000 Civarında temiz bulabilirsin kardeşim. Şimdiden hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst