Cbf 150 Mi,cbr 125 Mi ???

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
sanırım motora yeni başlıycak bir arkadaşımızsın bence cbf 150 al gidip cbr125 e okadar para verme derim ben çünkü bende ss seviyorum ama gidip cbr 125 almadım çünkü beni tatmin etmiycekti performans olarak gittim cbf 150 aldım dedim acemiliği bunla atar ilerde daha büyük bir makinamı ss larım dedim bence sende öle yap görüntüye okadar para verme 125cc makina ha su soğutmalı olmuş ha olmamış cbr 125 ile 2 kişi daha sorunlu cbf 150 ile 2 kişi çok rahat taşınıyor bence
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
sanırım motora yeni başlıycak bir arkadaşımızsın bence cbf 150 al gidip cbr125 e okadar para verme derim ben çünkü bende ss seviyorum ama gidip cbr 125 almadım çünkü beni tatmin etmiycekti performans olarak gittim cbf 150 aldım dedim acemiliği bunla atar ilerde daha büyük bir makinamı ss larım dedim bence sende öle yap görüntüye okadar para verme 125cc makina ha su soğutmalı olmuş ha olmamış cbr 125 ile 2 kişi daha sorunlu cbf 150 ile 2 kişi çok rahat taşınıyor bence
Bende dedim ama cbr alacak sanırım:) biri cbr düşmanıydı ama kim?:p :queen: :queen:
 
Katılım
1 Şub 2007
Mesajlar
10
bende yaza cbr 125 almayı düşünüyorum görüntüsü çok hoşuma gidiyor ama uzun yol içinde kullanıcam aleti ve artçımda olucak, tavsiye eder misiniz acaba? yanlış bir karar vermiyeyim:silent:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Merhabalar ben cbr 125 kullandım, cbf 150 kullanmadım ama üstüne oturdum.cbr 125 hakketten ufak bir motor ne kadar motor fonksiyonları iyi olsada cbf 150 daha kalıplı vede bence çok şık bir motor. Eğer hız konusu dert ediliyorsa cbr125 e 20 km hız için 2000 ytl fazla vermeye değer mi? Hayriyetten cbf 150 nin cbr 125 e göre daha az benzin yakacağına inanıyorum.

Bende cbf 150 istiyorum inşallah yakında almak istiyorum.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
bende honda titanı bir satayım cbr 125 alcam.allahın izniyle.allah tum isteyen kişilere versin.amiin
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
aynı zamanda CBR 125 su soğutma olduğu ve tarz olarak race tipini seçen kişiler için başlangıç motoru olarak piyasada en uygun olan modeldir.
her ikisi yaklaşık aynı hacimli de olsa tip olarak race kullanmak isteyen kişi için denge ve motor karakteri olarak CBR 125 ile başlaması daha akıllıcadır.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
bence kulanış amacaına göre seçmelisin motoru uzun yol yapacaksan cbf al derim.cbr yorucu olur....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


tabiki cbr :p


 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
cbr uzun yolda yorucudur mu? dediniz...
sadece yazın 7000 km yol yaptım egede(ayvalık,dikili,aliağa,çandarlı,foça,izmir,çeşme,karaburun) hepside ayrı ayrı defalarca +1 eşim ile beraber ve eşyalarımız ile...
altı ileri, su soğutmalı ,12500 deviri gören bir makine...
ALLAH'ın öğlen sıcağinda sıcaktan sıvılaşmış(50/60 derece) asfaltta iki saat gidin dik oturarak artalama 100/120 km hız ile cbf ile(tabi mecbur değilsiniz ama bi seferde 300 km yol yapacaksanız gideceksiniz mecburen) neler oluyor...

cbf şehiriçi ulaşım için tasarlanmış bir motor(vede çok kullanışlı) ama uzun yolda acelesi olan veya uzağa gidecek olan için tercih sebebi değil...sonra sınıfları çok farklı amaçta farklı

şu an benim motorum 9210 km de kışın biraz daha az bindim (9 ay oldu alalı)
hiç kısa yolda kullanmadın en kısası 100 km (izmir mt den dostlarım şahittir)

36 km de 1 lt yakıyor uzun yolda 80 km ve altı sabit hızla tek kişi

agrasif kullanımda 10000/12000 devirlerde 30 km ye kadar düşüyor

kaldı ki karajavasına da bindim

hogar java sına da bindim

mz ine de bindim

52 süper mobiletine de bindim

ybr ye de bindim

636 ninja yada bindim (kardeşimin di)

şu an makinemden çokta memnunum

eminim ki cbf sahibi kardeşlerimde memnundur

HONDA çünkü :p

haa unutmadan sıfır aldım motorumu, daha bi benzinilğe giripte lastik havalarına bakmış değilim nazar değmesin...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
19
bence cbr 13 hp lik motor su sohutmalı cbf 150 12 hp hemde hava sohutmalı hem cbr nin cbf 250 ye kafa tuttuhunu bile duydum hem o da büyüyünce abisi 600rr gibi olacak
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım ağırlık olarak şehir içi kullanacaksan cbf derim ben 100kmde 2.2 yakıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst