- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
kanka bak geçende demiştinki Honda today sıfırı 3000 ytl küsur falan...arkadaşım var dedin o almış...faturasını getircem bilmem ne...link atıyom bak sıfırı şu diye(1750)yine salladın bizi bildiğini okudun...pazartesi arayacam EFE HONDA yı yan ayaklığı kaça takıyosunuz diye...veya bedavamı diye sorayım istersen(sonra kaça dersen para derler tabi asenalık yapasrın..) istediğin soru üslubu şekilde arayıp sorayım...cevap parayla ise ne yapcan...
Hay hay..Et telefon sor....Hatta hiç takıp takmadıklarını sor.....
Takmadık derlerse ben sana isim ve plakaları yazarım buraya....:cat: