I iptaluyelik02 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 23 Tem 2007 Mesajlar 5,610 2 Ağu 2009 #81 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Cihan tebrikler kardeşim,o kadar yoldan sonra kaç saat uyuduğunu merak ettim.
K KARABÜKLÜ_78 Katılım 18 Kas 2011 Mesajlar 1 18 Kas 2011 #82 HEMŞERİM Bİ GÜN AYARLAYALIMDA BERABER YOL ALALIM MEMLEKETİMİZE .
sercan2667 Katılım 5 Mar 2010 Mesajlar 2,035 18 Kas 2011 #83 Hayabusa ile benzin almayı unutmazsan gidersin )
H harleytamir Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 8 Ağu 2011 Mesajlar 225 18 Kas 2011 #84 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çok güzel başarılı bir gezi olmuş kutluyorum muhim olan motorun ccsi değil kalbinizin ccsi
tr100a Katılım 24 Şub 2009 Mesajlar 2,319 18 Kas 2011 #85 ahhh ahhh adam 4 sene önce gitmiş gezmeye ...............
knoyal Katılım 24 Nis 2011 Mesajlar 118 19 Kas 2011 #86 güzel gezi olmus artık bende km yapmak ıstıyorum 5 ayda sadece 3000km yapabildim