CBF 150 İle 3 Günlük 1400 KM Uşak Seferi ( Metehan )

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
selam olsun metehandroya ,pardesüden 1 den fazla var sanırım senelerdir aynısını giymesi pek mümkün değil bence, eskimesi gerekirdi bunca zaman
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Metehan abi helal olsun..gene kendine yakışır bi gezi yapmışsın:)
Önümde askerlik var ama seninle uzun soluklu bi geziye çıkmak isterdim..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
maaşallah meteciğim.ne iyi etmişsin kardeş.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
İnad etme metem gel vazgeç değiş nickini İP ni Kendi topağını kendin aç eski gunlerdeki gibi...

Mesela yeni nickin MThan Olsun
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İnad etme metem gel vazgeç değiş nickini İP ni Kendi topağını kendin aç eski gunlerdeki gibi...

Mesela yeni nickin MThan Olsun

Bu bir komplodur :p
Sakın uyma arkadaş, seni forumdan komple kazımak istiyorlar :mrgreen:

Derin devlet işine benziyor :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
özledik senii kankaa yetti bu ayrılıkk dön gariiii:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Geçmiş olsun yakalanmış :)

SANY0412-2.jpg


Not:Donlar büyük beden mi ?
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
abi vallaha sen işini biliyon yaa biz de baba gitme dedimiydi burada kitlenip kalıyoz yaa....
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
güzel gezi olmuş o selale çok hoşuma gitti işallah benimde bir gün motorum olursa karadeniz iç anadaolu doğu anadolu gezecem .
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belli olmaz metehan abi yolum istanbula düşerse yüz yüze tanışırız inşallah.bende uzunyol sevdalısıyım büyük gezileri seviyorum bellimi olur birgün beraber bir uzun yol yaparız...saygılarr sevgiler.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
yaa abi sen şu paşalarlı kasabıda eklemişsin ya helal olsun abi sana süper bir gezi olmuş abi bende bu bahar gidicem ybr ile sana danışmadan gitmem ne de olsa tecrübe var abi ben karahallı merkezdenim bende ciğerci arifi eklerim abii saygılar
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
metehanı geri istiyoruzzzz,,şu forumda yazdıklarını merak ettiğim bi kaç kişiden biri
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
helal olsun arkadaşım bu çelimsiz motorla ve+kg la bayağa yol katetmişsin yolda hiç problem çıkmadımı? tekerine sağlık:cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
52
Selam metehan abi, Güzel gezi olmuş , fotolarda çok iyi. Bir anlığınada olsa bizi alıp götürüyor.
Böyle gezi konularını gördükçe içim gidiyor. Motora yeni başlayacağım, kime sorsam ne alayım diye tek cevap var ; CBF150 :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Yeni gördüm güzel bi gezi olmus gercekten helal olsun Kazasız belasız sürüşler...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Yakışır metehan abime... :)) Ne zaman trafikte görsem araba ile üstüne kırıyorum :p aklı gidiyor .... :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst