cbf 150 harici devir saati

Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar cbf 150 lerde 2011 öncesinde bildiğiniz gibi devir göstergesi yok bir cok kullanıcı ihtiyaçta duymuyor fakat ben motosikletimle çoğunlukla uzun yol yapıyorum ve yolda müzik dinlemeyi çok seviyorum bu yuzden motorun devri hakkında net bi bilgim olmuyor ve işin aslı gazı açtığımda devir saatinin yükselişini görmek istiyorum:) internette gezerken böyle bir ürüne rastladım bunu bizim cbf lere uygulayabiliriz biliyorum bobinden çıkış alarak ama merak ettiğim konu doğru ve hassas bir ölçüm yaparmı üzerindeki degerlerle motosikletin devri doğru olarak gösterilir mi uygulayan arkadaş varsa bilgi alabilirmiyim kullanışlı oluyor mu
teşekkürler..

http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20006809&Productid=otmbrkbr4663050
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yokmu hiç motoruna uygulayan
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Orjinalliğini bozmuyor ki zaten ? 2011 ve 2012 lerde göstergede devir saati var. Honda dan yedek parça olarakta alabilirsiniz devir saatli göstergeyi.

Fazla parça takınca orjinalliği gitmiyor fakat yeni gösterge takınca orjinalliği bozuluyor. Mantığınıza hayran kaldım.
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orjinalliğini bozmuyor ki zaten ? 2011 ve 2012 lerde göstergede devir saati var. Honda dan yedek parça olarakta alabilirsiniz devir saatli göstergeyi.

Fazla parça takınca orjinalliği gitmiyor fakat yeni gösterge takınca orjinalliği bozuluyor. Mantığınıza hayran kaldım.

1. si verdiğiniz sitedeki parça orjinal olduğundan emin değilim 2. si 3 gün sonra motosikleti satışa çıkarttığımda km kaç diye sorduklarından sıkıntı olur ben yalan soyleyemem insanlara veya bu eskisi artı bide yenisi var diyemem 3. sü 30 liralık çözüm varken 170 lira yok yere bayılamam yinede teşekkürler.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
1. si verdiğiniz sitedeki parça orjinal olduğundan emin değilim 2. si 3 gün sonra motosikleti satışa çıkarttığımda km kaç diye sorduklarından sıkıntı olur ben yalan soyleyemem insanlara veya bu eskisi artı bide yenisi var diyemem 3. sü 30 liralık çözüm varken 170 lira yok yere bayılamam yinede teşekkürler.

Sizin çözümünüz çıkıntı gibi olacak ve kesip biçme yapmadan monte etmek zor. Ayrıca kaza yaptığınız motorlarda km saati değişince kırık ve bozuk olduğu halde hala eskisinimi kullanırsınız ?

Yalan söylemeyen insan her yerde belli olur. Honda bayisinden temin edin şüpheniz varsa. Artık 270 mi olur 370 mi bilinmez.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Araba devir sayacı motora bağlamak başlı başına sorun olabilir.. Nerden bağlanacak bir, takınca doğru gösterecek mi iki?
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncell....
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki abi ben bu linkte verdiğim ürünle denesem nasıl olur yoksa biraz daha kalıteli bişeylermi bakmalıyım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben titanların 2 sinede kendim taktım devir saatini. Tam ayar olmasada yakın gösteriyor.
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sağol abi çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
3 kablo var devir saatinde.
1 i şase
2 cisi akü artı ucu. Ama kontaktan alın elektriği.kontak kapalıyken akım gitmesin. Aküyü bitiriyor.
3 cü kablo bobine gelen elektrik akım kablosu. Yerlerini karıştırırsanız calışmaz.
Tesekürler TEKTEKER RAMÇO ramazan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst