CBF 150 Hakkında Yardım

Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
Selam arkadaşlar uzun zamandır forumu yakından takıp edıyorum, motosiklet alma niyetindeyim ve aklımda iki motosiklet var birtanesı yamaha YBR 125,digeri ise honda CBF 150 sızden rıcam bu motosikletler hakkında görüşlerinizi bu motosikletlerin artıları ,eksileri nelerdır bana yardımcı olmanız şimdiden çok teşekkurler..... saygılarımla kazasız sürüşler
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
kardeş 1 yıldır cbf kullanıyorum.normal bakımlar haricinde bi sorunum olmadı. kesinlikle cbf yi tavsiye ederim. torku daha yüksek. 2 kişi yokuşlarda yığılmaz. az yakar. şehir içi ve orta mesafe motoru... honda hayat onda:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bende yardımcı olabilirim 5000 km deyim 6 aydır cbf 150 kulanıcısıyım
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Bende o asamadan gectim 3 gun cbf kullan 4.gunu ybr altinda bisiklet kalir
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
kullanma sansım yok istanbulda bana yakın cbf kullanıcısı yok yada bn bılmıorum arkadaşlarımda ıse hep ybr war onun ıcın karar veremıorum
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim önerim fazla ayrıntıya takılma derim önerim kanuni freedom 200 veya skyteam 200
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
2
ybr ile cbf arasında uçurum fark yok ben cbf kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ybr kullanan arkadaşlarım var şikayet duymadım. fiyatına ve bulundugun bölgedeki servis kalitelerine bak tercih et yamaha veya honda. japondan vazgeçme derim
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
cbf 150 çok güzel kesinlikle tavsiye ederim ancak son hızı 100 km beni etkilemez dersen al ben 16000km yaptım 1 yılda tık demedi siyah veya kırmızı olanı tercih et selamlar 1lt yakıt =40km yol normal kullanımda şehirler arası
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
kardeş 1 yıldır cbf kullanıyorum.normal bakımlar haricinde bi sorunum olmadı. kesinlikle cbf yi tavsiye ederim. torku daha yüksek. 2 kişi yokuşlarda yığılmaz. az yakar. şehir içi ve orta mesafe motoru... honda hayat onda:)

katılıyorum cok doğru ben 2,5 yıldır kullanıyorum ve memnunum:cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Yine mi aynı konu ?? 1000 defa tartışıldı, kimse galip gelemedi. Her iki motor da birbirine denktir. Hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa onu al.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bana göre alınabilecek 125 lik göremiyorummmmmm. cg titan s ler olsaaaaa keşkee çok arıyorum. yerini başka motor dolduramaz.
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
çok sagolun arkadaşlar yarın bır cbf kullnma şansım olacak ondan sonra son kararımı werecegım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst