ben anlamadım bir konu var, sadece ybr veya cbf için değil diyer motorlar hakkında sıradan küçük sınıf bir araba 25.000 lira yolcu ve sürücü havayastığı, klima, hidrolik direksiyon, abs gibi donanımlar bulunuyor. ve kullanılan metal ağırlık ve şekil olarak daha fazla, motor daha teknolojik, hatta bunun içinde ısıtıcıda var. örneğin çıplak motor olan fazer 16.000 lira ile başlıyor. 600 cc motor dijital gösterge var. abs bile 2000 lira ekstra ödeyerek sahip oluyorsunuz, motor teknolojisi ne kadar iyi bilmiyorum ama inanın arabanınki kadar iyi oldunu düşünmüyorum, tek avantajı yakıt diye düşünüyorsunuz ama binek arablar artık 6 litre ile 100 km gidiyor, ve 1400 cc olmasına ragmen ama bizim 125 likler 100 km de 2 litre yakıyor, fazer (araştırdım kadarı ile tam bilmiyorum forumlardan okudum ) km de 200 kuruş 100 km de 20 lira buda 6 küsür burdan şu anlaşılıyor motora gereken teknoloji aşılanmamış artı yapı olarak çok küçük ama fiyat olarak çok büyük tabi teknolojide yok bu verdimiz parada bana göre 125 litrelik bir motor 1 litreden fazla yakmaması lazım fazerinde 3.5 dan motor üreticilerinden bir bmw yakıt durumu aynı cc deki motorlara göre daha iyi o da marka imajından ama fiyat olarak bence o da çok pahalı şimdi soruya gelirsek neden bu fiyatlar bu kadar yüksek.
Ne kadar bu konularda araştırma yapsamda motordan vazgeçmedim.