CBF 150 Devir saatli gösterge Takılırmı ? (takıldı bile)

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
elemanın numarası bu Tel: 13816841432 mesaj atmayı deneyeceğim az sonra bulabilirsem çin sitesinde:cherry:
olmazsa 1-2 güne kadar çinliye telefon açar biraz konuşurum. ingiliz olsa konuşamam o da dinlemez ama kim takar çinliyi. kafamı bozarsa Türkçe argo dağarcığımı kendisine sunarım:p

Hadi bakalım Halil kardeşim, hayırlı haberlerini bekliyoruz. :)
Ürünleri global ebay sitesinde pazarlamaya başlarsa talep patlaması yaşayacağını söyleyebilirsin.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
24092010422.jpg
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
dikkat ettiniz mi bilmiyorum? ama devir saat li modelde vitesler saat yönüne yükseliyor, bizimkilerde saat yönünün tersine büyüyor.acaba ülke farkı falan mı?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bence mantıklı baktıgımız zaman, göstergede herşey saga dogru yukseliyor, hız devir vites
bi tek benzin ters gibi
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
2
bence tüm cbf lerde olması gereken bir ürün diğerleri tırt kalıyo yanında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 ----------

:):salut::pr::wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
beyler az önce aradım adamı daha hello dedim im calling from dedim kapattı telefonu
bir deneme de yapmak isteyen buyursun
adamın ne email adresi var ne msn hiç bir şey yok. bir tek msn benzeri qq messenger adresi var. qq messenger da üye alımını durdurmuş.

sms atıyorum avea dan kontör tl düşmüyor ama mesaj gönderildi diyor.
+8613816841432 yi aradım adama ulaşmak için ama alo kelimesi olarak waa mı ne dedi ben de hello dedim daldım cümleye şık kapattı:silent:

evet fikri olan?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
beyler az önce aradım adamı daha hello dedim im calling from dedim kapattı telefonu
bir deneme de yapmak isteyen buyursun
adamın ne email adresi var ne msn hiç bir şey yok. bir tek msn benzeri qq messenger adresi var. qq messenger da üye alımını durdurmuş.

sms atıyorum avea dan kontör tl düşmüyor ama mesaj gönderildi diyor.
+8613816841432 yi aradım adama ulaşmak için ama alo kelimesi olarak waa mı ne dedi ben de hello dedim daldım cümleye şık kapattı:silent:

evet fikri olan?

Çinliler garip adamlar diye biliyorum ama "hello" yu küfür olarak falan algılamazlar heralde :cherry:

:) Eleman acaba ingilizce bilmiyor olabilirmi ? Tebkobi'nin Lingo diye bir iletişim platformu vardı.

Eğer adam az-buçuk ingilizce anlıyorsa ve kobilingo sitesine (ingilizce seçeneği var) üye yaptırabilirsek online iletişim kurabiliriz.
Çevirilebilecek diller arasında Çince-Türkçe'de var.

www.kobilingo.com
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Çinliler garip adamlar diye biliyorum ama "hello" yu küfür olarak falan algılamazlar heralde :cherry:

:) Eleman acaba ingilizce bilmiyor olabilirmi ? Tebkobi'nin Lingo diye bir iletişim platformu vardı.

Eğer adam az-buçuk ingilizce anlıyorsa ve kobilingo sitesine (ingilizce seçeneği var) üye yaptırabilirsek online iletişim kurabiliriz.
Çevirilebilecek diller arasında Çince-Türkçe'de var.

www.kobilingo.com

adam tahminim biraz uzak bu konulara. başka satıcı ayarlayalım olmazsa. bu akşam iyice arayacağım çin satıcıları internetten. diğer satıcıların maili msn i hep yazıyor bu adamda yok. düşünürsek te adam bu konulara gerçekten uzak görünüyor. bu adamı bu siteye üye yapamayız çünkü adama ulaşamıyoruz. yapsak ta çok değişmez ingilizce bilmiyorsa. ebay a üye olamaz kolay kolay.birinin yardımı lazım. hatta postaya bile veremez bu adam:cherry:

bir de sanırım telefonu cep telefonu değildi. ne mantık anlamıyorum adam koskoca satıcı ama ne bir mail ne bir sms atma mümkün değil.


başkası mutlaka vardır ikna edip ebay us e üye ettireceğimiz
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
adam tahminim biraz uzak bu konulara. başka satıcı ayarlayalım olmazsa. bu akşam iyice arayacağım çin satıcıları internetten. diğer satıcıların maili msn i hep yazıyor bu adamda yok. düşünürsek te adam bu konulara gerçekten uzak görünüyor. bu adamı bu siteye üye yapamayız çünkü adama ulaşamıyoruz. yapsak ta çok değişmez ingilizce bilmiyorsa. ebay a üye olamaz kolay kolay.birinin yardımı lazım. hatta postaya bile veremez bu adam:cherry:

bir de sanırım telefonu cep telefonu değildi. ne mantık anlamıyorum adam koskoca satıcı ama ne bir mail ne bir sms atma mümkün değil.


başkası mutlaka vardır ikna edip ebay us e üye ettireceğimiz

yeni satıcı buldum bunda da çok parça var hem bunun e mail adresi var az sonra mail atacağım.

http://translate.googleusercontent....com.tr&usg=ALkJrhhqV8er7yFIMy0VJ-B62tOKbdotcA

E-mail:[email protected]
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
satıcıya mail attım bekleyelim cevabı ptesi-salıya kadar

olmazsa hiç uğraşmayalım verelim 120 doları .
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Cbf alasım geldi yahu :D Çin'de o kadar ucuz ise gerçekten, aramızdan ticaretle uğraşan girişimci arkadaşlar varsa bi çince tercümanla anlaşıp çinden getirtilebilir ve burda pazarlar internet üzerinden. Ya da başka sitelerden araştırabilirsiniz ''revolution counter= devir sayacı'' ya da ''rev counter'' diye geçebilir.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
kardeş o çinde ucuz türkiyeye girene kadar fiyat 2 katına çıkıyor :D
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Neyse ALANA YAPANA SATANA hayırlı olsun. Ben de göstergeyi beyaz led yaptım. :)

Bir süre bununla idare ederim artık.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
CBF im yok ama bakıyorum devir saati özlemi almış başını yürüyor.vites göstergeniz var mesela ama çogu motor'da vites göstergesi ve ya benzin göstergesi yoktur.sizlere bende bir adres vereyim bu vatandaş direk kendisi getiriyor ÇİN ve Taiwan'dan parçaları,yani ilk el Türkiye Toptancısı.magazalarında uzak doğu menşei çogu motorların parçaları mevcuttur.fiyat olarakta gayet uygun.bu arada hatırlatayım ürünü fazla sayıda alırsanız pazarlık yapma şansınızda olur.zamanında baya parça almıştık arkadaşlara bir danışın derim.

ÇINARLAR motorlu araçlar
hasan & isa çınar

adresi ümraniye nato yolu hasippaşa girişi Boğaziçi Konakları
tel:+90 216 412 13 14
+90 216 316 42 24 :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
konu unutulmuş sanırım...mümkünse toplu alım olursa bende varım...mail adresimden ulaşırsanız sipariş vermeden sevinirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst