cbf 150 black edition :)

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese merhaba 2 gündür üzerinde çalıştığım görsel ugraşlarımın meyvesini almış durumdayım son bir eksiğim var oda jant şeridi ne renk olması gerektiğine karar veremedim:pale: olumlu olumsuz yorumlarınız bekliyorum herkese iyi seyirler :)
yapılanlar:
bütün gösterge lambaları sınyaller parklar beyaz led oldu
eksoz koruma demiri boyası yenilendi
eksoz koruma yan kapaklar iç grenajlar ön cam ön ve ön dişli kapagı (zincir korumasına yetmedi :) ) karbon kaplandı
tankped yenilendi
jantlar ve arka çanta demiri siyaha boyandı
jant kenarları nikelaj yapıldı( yapan arkadaş lastik değiştirirken kenarların boyasının atacagını söyledi nikelaj etkilenmiyormuş darbeden)
balon yapan eski arka lastiğimi irc nr 25 ile değiştirdim
olabildiğince sade değişiklikler yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz olumlu olumsuz yorumlarınız bekliyorum herkese iyi seyirler :)

sam1373o.jpg


sam1374i.jpg


sam1372a.jpg


sam1371y.jpg


sam1370d.jpg


yeşil boş ışığı beyaz led le mavi oldu:) hava aydınlık olduğundan gözükmüyor aydınlatma ışıkları
sam1369g.jpg


sam1365cj.jpg


sam1364j.jpg


sam1363w.jpg


sam1362n.jpg


sam1360v.jpg


sam1360v.jpg


sam1358c.jpg
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
karbon kaplama çok sırıtmış dostum. Parlak renk motosiklete parlak renk gider, mat değil ki. Egzoz yine iyi bi nebze bunların harıcınde motosıkletın guzel allah kazasız belasız surmeyı nasıp etsın
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
sanayiden tanıdıklar sayesinde baya bir uygun oldu bana
20 tl karbon
80 tl lastik
50 tl nikelaj
boya ve işçilik 3 paket winston light :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

bende mat yapalım dedim aklıma girdiler parlak oldu ama güzel oldu sevdim sonradan :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Şık olmuş eline sağlık. Jant şeridini beyaz yapmanı öneririm. Ayrıca koruma demirine izalasyon malzemeleri satan bi yerden yada koç taş gibi yapı marketlerinden boru şeklinde süngerimsi yalıtım malzemeleri var. Bunlardan alarak demirleri kapladığında hem görsellik çok güzel oluyor hemde yakın geçilen yerlere sürterek zarar vermiyor. Benimki sadece bir tavsiye. Benim motorda orjinalinde var bu malzemeden. Güzl bir duruşu var.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
bende mat yapalım dedim aklıma girdiler parlak oldu ama güzel oldu sevdim sonradan :)

tam tersi olucaktı sanırsam :) neyse anladım ben baskaları yanlıs anlamasın dıye yazayım dedım. bu arada Kırmızı jant şeridi güzel olur gibime geliyor ama, search16'nın dedigi gibi beyaz da güze durabilir. Ama ben olsam jant şeridi cekmezdım jantların rengı kendını gosterıyor boyle daha yakısıklı geldı gozume
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
benim motor kırmızı.. ön çamurluğu siyah , mat siyah kaplayacağım.. kenar gri yerleri karbon fiber kaplayacağım. komple mat kırmızı kaplayacağım..herşey bitti sayılır sadece depo bölgesi kaldı..komple söktüm.. baya güzel oldu ama rengini sevmedim.. siyah yapacaktım ama ruhsatta sorun olur diye yapmadım.. zincir muhafaza karbon fiber oldu. yanlar karbon fiber oldu. seniğnki gibi ekzos koruma karbon fiber oldu. hepsi takılmayı bekliyor :)

bakalım nasıl olacak..
bunları sen mi yaptın yaptırdın mı ?
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
benim motor kırmızı.. ön çamurluğu siyah , mat siyah kaplayacağım.. kenar gri yerleri karbon fiber kaplayacağım. komple mat kırmızı kaplayacağım..herşey bitti sayılır sadece depo bölgesi kaldı..komple söktüm.. baya güzel oldu ama rengini sevmedim.. siyah yapacaktım ama ruhsatta sorun olur diye yapmadım.. zincir muhafaza karbon fiber oldu. yanlar karbon fiber oldu. seniğnki gibi ekzos koruma karbon fiber oldu. hepsi takılmayı bekliyor :)

bakalım nasıl olacak..
bunları sen mi yaptın yaptırdın mı ?[/QUOT

nasıl yapıldıgını onlar biliyolar tabiki bende izledikten sonra bizzat katıldım ıscılık callısmalarına zımparasına boyasına yapıstırmasına 2 gundur sanayide yasıyorum :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100





çok iyi güzel uğraşıyorsun vesselam benim gibi

2. resim full kaplamalı hali. orta kısmı siyah yaptım.. bakalım yakışacak mı.. motor üzerinde merak ediyorum..malum, bizim memleketler soğuk, sıcak değil..hafta sonu çalışamayacağım haftaya..
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
motorda tip olmadıktan sonra altın semerde taksan cbf yine cbf
 
Katılım
4 Şub 2013
Mesajlar
91
jantlar siyah olunca lastikler yanında sırıtmış makina her zaman temiz dursun :) Lastikleri arap sabunu ile parlatabilirsin ama ondan sonra iyicene yıka ama arap sabunu lastiğe yapısır biraz ıyı sünger ile suyla geç lastikten ondan sonra kurusun öyle bin
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
elinize emeğinize sağlık daha önce jantları siyah kum boyayla boyayanlar vardı mat daha güzel olmuştu ama buda güzel olmuş maaşallah

güvenli sürüşler...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
olumlu olumsuz demişsin, ben olumsuz buldum, hatta karamsar, hatta çok çirkin.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese cok teşekkür ederim arkadaşların yardımıyla elimden geldiğince yapmaya çalıştık birseyler yeni fikirler oldukça uygulayıp yayınlarım burada:)
güzel çalışma oluyo ugraştığın belli hiç hava kabarcıgı kalmamıs karbonda eline saglık:)
@garip1701
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/q/lbtl1.jpg[/url]
bu resimdeki sticker lekesi için ne düşündür gazyağı geçirebilir belki yoksa onlarıdamı kaplıcaksın kırmızı karbonla
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
İnan hiç bilmiyorum. Motora bi takayım bakalım ne olacak. Cbf 150 kullanıcıları konusunu takip et.

Sticker ne olur bilemem. O yüzden mat siyah istemiştim ben ama ruhsatta sorun çıkar diye korktum. Görünen sticker iğrenç duracak gibi ama hayırlısı bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst