Cb500F Lastik Tavsiyesi

Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar. Cb500f kullanıcısıyım. Lastikleri değiştirmem gerekiyor. Yollarımızın durumu ortada. Şehir içi ve dışı kullanım için özellikle virajlarda daha güvende hissedeceğim lastik seçmem gerekli. Şu anki lastikler fabrika çıkış lastikleri ve dunlop marka. Pirelli çok pahalı ve kısa ömürlü.Muhtemelen Bridgestone modelleri de Pirelliye benzer özellikte. Michelin Pilot Road 4 fiyat olarak daha makul ve uzun ömürlü gibi görünüyor.
Önceliğim tabiki de güvenlik. (Fren mesafesi, yol tutuşu)
İkincisi daha uzun ömür.

Bu lastiklerin hepsinin fabrika çıkış lastiklerinden iyi olduğunu biliyorum.Aralarında güvenlik açısından çok bir fark yok ise Michelin Pilot Road 4 Standart tip almayı düşünüyorum.


Tavsiyelerinizi bekliyorum. Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
76
Merhaba arkadaşlar. Cb500f kullanıcısıyım. Lastikleri değiştirmem gerekiyor. Yollarımızın durumu ortada. Şehir içi ve dışı kullanım için özellikle virajlarda daha güvende hissedeceğim lastik seçmem gerekli. Şu anki lastikler fabrika çıkış lastikleri ve dunlop marka. Pirelli çok pahalı ve kısa ömürlü.Muhtemelen Bridgestone modelleri de Pirelliye benzer özellikte. Michelin Pilot Road 4 fiyat olarak daha makul ve uzun ömürlü gibi görünüyor.
Önceliğim tabiki de güvenlik. (Fren mesafesi, yol tutuşu)
İkincisi daha uzun ömür.

Bu lastiklerin hepsinin fabrika çıkış lastiklerinden iyi olduğunu biliyorum.Aralarında güvenlik açısından çok bir fark yok ise Michelin Pilot Road 4 Standart tip almayı düşünüyorum.


Tavsiyelerinizi bekliyorum. Kazasız sürüşler dilerim.

Aynen road4 tak gazlamaya başla
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Metzeller de çok güzel lastik aslında daha bugun birtane motorumuza taktırdık sıfır ve mumlu olusunun dısında deli gibi yagan yagmurda 20 km falan sürdüm performansı hayran bıraktı
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Dunlopta güzel lastik diye biliyorum.cidden değiştirmeye gerek varmı? Kullanırken bir sıkıntı veriyormu.öğrenmek için soruyorum.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Ben ıslak zemin harici kötü diyemem sarıyorda benim lastiklerimin değişmesi gerekiyor iyicene bitti o yüzden değiştireceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst