- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar benim problemim yeni aldığım 2016 model cb 650 f motrumun rölantide ısınınca tak tak diye inceden ses geliyor vitese atıp kalkiş yaptığımda ses gidiyor debriyajı boştayken sıkıyorum ses kesilmiyor sadece motoru vitese atıp kalkış yaptığımda ses gidiyor. Bu ne olabilir canımı çok sıkıyor. Honda yetkili servisine gittim ordaki ustalar ses gelmiyo diyolar ama ses geliyo debriyajdan yapsa debriyajı sıkınca sesin kesilmesi lazım ama kesilmiyor sadece yüke binince kesiliyor. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum motorum 14 bin km de
Sesin video linki : https://youtube.com/shorts/tJpKW2EIpcU?feature=share
Sesin video linki : https://youtube.com/shorts/tJpKW2EIpcU?feature=share
Son düzenleme: