CB 650 F RÖLANTİDE TAKIRTI SESİ YARDIM!!!

Katılım
30 May 2020
Mesajlar
3
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar benim problemim yeni aldığım 2016 model cb 650 f motrumun rölantide ısınınca tak tak diye inceden ses geliyor vitese atıp kalkiş yaptığımda ses gidiyor debriyajı boştayken sıkıyorum ses kesilmiyor sadece motoru vitese atıp kalkış yaptığımda ses gidiyor. Bu ne olabilir canımı çok sıkıyor. Honda yetkili servisine gittim ordaki ustalar ses gelmiyo diyolar ama ses geliyo debriyajdan yapsa debriyajı sıkınca sesin kesilmesi lazım ama kesilmiyor sadece yüke binince kesiliyor. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum motorum 14 bin km de

Sesin video linki : https://youtube.com/shorts/tJpKW2EIpcU?feature=share
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Egzantrik zinciri olabilir , gergiye bir baktır önce , zincir paletleride aşınmış olabilir..
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Ses bana da normal geldi zor duyulan bir ses duyup onu takıntı yapmış olabilir misin? İçerde yüzlerce parça hareket ediyor motorun içinden normal denebilecek bazı sesler gelebilir. Bu kmye kadar yağını hiç değiştirmeden binsen bile o bloğa birşey olacağını sanmam tabi km orijinalse
 
Katılım
30 May 2020
Mesajlar
3
Km orjinal ama vitese atip kalkis yapinca ses direk kesiliyo onu anliyamadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Km orjinal ama ses vitese atip kalkis yapinca kesiliyo ondan kafama takiliyo boyle bi ses giderkende olur diye dusunuyorum
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Video'dan çok bişi anlaşılmıyor. Bloğun sağ ve sol kısmından biraz uzunca bir kayıtla dinlemek lazım.

Vitese atınca kesiliyorsa tas sesi olabilir. Rölanti'de debriyajı çek ve bırak yapıp öyle bir bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst