Çaylak`a Yardım Edinnn..

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar yeni motosikletimi alıp sabah işe giderken yollara düştüm ve gördüm ki ben çok üşüyorum :) .. Kafamdaki koruma kıyafetlerimide düzmeye başlamak istiyorum. Ls2 kapalı kaskımın altına bir mont almak istiyorum bellik almadan önce. Şuanda 200 tl`ye kadar limitim var. Revit Liteon`lar şuanda indirimde fakat 300 tl vermek istemiyorum :)
http://www.anesmotor.com/?urun-detay_770_Revit_Liteon_.html
770buyuk.jpg


Şimdi asıl sorum geliyor uzun zamandan beri aklımda olan Held Maddox mu almalıyım. Kullanışı nasıldır kış ve yazın kullanılır mı yağmur rüzgar geçirir mi acaba..

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45106
45106al.jpg


Yada arkadaşımın yeni aldığı incelediğim güzelliğine geçer not verdiğim fakat daha önce pek duymadığım Nic Nj 1011 mi almalıyım?

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44524
44524al.jpg


Yada :):):) Honda`da denediğim üstüme iyi oturan fakat onun hakkındada fikir sahibi olmadığım Prohel 6464`mü?

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45898
45898al.jpg


Şimdi değerli yorumlarınız çok önemli yardım eden herkeze teşekkürler :) Kafanızı şişirdim :)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
reviti tavsiye ederim.. bu kampanyadan bende aldım anesten.. mont cok guzel ve şık gorunumlu... soguk havada gram hava girmiyor sıcacık tutuyor.. tavsiye ederim..ayrıca peşin alacaksan daha ucuza 270 lira olması lazım aneste.. ama 300 ü 8 taksite 0 faizlede boluyorlar ki ben oyle aldım..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben geçen sene (4 mevsim kumaş yada herneyse) fuardan venom aldım mont ve pantolon memnunum orada kurye bir kaç arkadaşla karşılaştım hangisini alayım hangisi yağmur geçirmiyor diye sorduhumda deri hariç hepsi kuvvetli yağmurda su alıyor ama yeniyken pek geçirmiyor dediler bende 600-800 tl vericeme 230 tl ye almıştım sanada tavsiye aderim yalnız göğüs koruması yok
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
ben Kahramanlar MCA motordan Roleff marka aldım bı tane. Venom derı duşunuyodum o denk geldı onu aldım. BAya guzel. Ruzgar geçırmıyor. Havalandırma kanalları var. Aslında sana tavsıyem vaktın varsa çık bır gun. Gez motorcuları dene bak zaten ıcıne sındımı burda kotu deseler bıle alırsın. mesela ben Held alacaktım gordum ınce geldı begenmedım. Gerısı sana kalmış.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar yeni motosikletimi alıp sabah işe giderken yollara düştüm ve gördüm ki ben çok üşüyorum :) .. Kafamdaki koruma kıyafetlerimide düzmeye başlamak istiyorum. Ls2 kapalı kaskımın altına bir mont almak istiyorum bellik almadan önce. Şuanda 200 tl`ye kadar limitim var. Revit Liteon`lar şuanda indirimde fakat 300 tl vermek istemiyorum :)
http://www.anesmotor.com/?urun-detay_770_Revit_Liteon_.html
770buyuk.jpg

Anes kadıköy'e git deki bi arkdaş vardı Er-6n i olan o yeni almıştı bu montlardan sen bana uygun bi fiyat yaparmışsın abi dedi de. Sonra bide deki abi ben Z motonun müşterisiyim. 250Tl ye aldı yeni arkadaşım nakit yada tek çekime bunu yapar. Ama çok zorlama bi 270 falanda diyebilir daha uygunu bulamazsın aklında olsun.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Tamam abi sağolasın.. Prohel ve Nic arasında kaldım ama gönlümden geçen Revit fakat 2 katı fiyat farkı var arada ne yapsam bilmiyorum..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yuh ulen venom amma pahalılanmış bir senede 100\90 zam mont pantolon neredeyse iki katı
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
94
başka başlık altında revitin liteonla focus modeli arasında seçim yapamadın bu başlıkta diğer altarnatiflerimi değerlendiriyosun:mrgreen: bence kıy parana revit al şeklinde güvenliğinde tavan yapsın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst