"Çatalca ve köyleri" gezisi...13/01/2008

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
..........................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yazdım kenara Gültekin:pale:
Yokluğum fırsat bilinip benden gizli gezmelere çıkılıyor hee:pr:
Dönüşümde nasıl olsa kaçacak yer bulamayacaksınız:mrgreen: Yidim sizi mangalda kebab edip:cat: Handrom, ne oluyor MT de böyle, senin gontirolünden çıkmış atraksiyonlara rastlıyom Müdür?? Hayırdır, emanet ettik de sen ihmal et diyemi? eeii:silent:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Yazdım kenara Gültekin:pale:
Yokluğum fırsat bilinip benden gizli gezmelere çıkılıyor hee:pr:
Dönüşümde nasıl olsa kaçacak yer bulamayacaksınız:mrgreen: Yidim sizi mangalda kebab edip:cat: Handrom, ne oluyor MT de böyle, senin gontirolünden çıkmış atraksiyonlara rastlıyom Müdür?? Hayırdır, emanet ettik de sen ihmal et diyemi? eeii:silent:

vaayyy ingilis güzeli yazmış. :) tee oralardan yetişmiş buralara. :)
demek dingilterede alentirik varmış. :cherry:

piskopos handros kızdı bana ama, kızacak bişey yok. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ooo vidyoo atmosferiii güzel aktarmışşş.Ellerinize sağalık valaaa:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
rot balanscı Kıldiken...bir daha Sincan ayarı vermeden önce banada bi danış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst