- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
- Konu Yazar
- #1
13 Ocak 2008 pazar günü iki kıruyzır + bir enduro ile, Çatalca ve civarını yavaş yavaş, keyfini çıkara çıkara dolaştık.
köy kahvehanelerinde çay içtik, "lokantada" (restaurant değil :bounce
pilavüstü döner yedik.
mis gibi havayı ciğerlerimize doldurduk.
gezinin sonunda soğuktan maçamız donsa da, çok keyifli bir gündü.
buyrun siz de izleyin. :rendeer:
[GV]-3023848730203633317[/GV]
köy kahvehanelerinde çay içtik, "lokantada" (restaurant değil :bounce
mis gibi havayı ciğerlerimize doldurduk.
gezinin sonunda soğuktan maçamız donsa da, çok keyifli bir gündü.
buyrun siz de izleyin. :rendeer:
[GV]-3023848730203633317[/GV]
Son düzenleme: