çatal sadece çatal

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
el oğlunun ne marifetli çatal bıçak takımı var,bizimkiler sap gibi duruyo senelerdir:pr:
paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Benim şekilden şekile giren kaşıklarım vardı ama çatalları bu halde ilk defa görüyorum...:p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
cidden çok güzeller ya. balıkçıyla motosiklete bayıldım. kaç paraysa söyleyin de derin devletin kasasından alalım bir iki koli.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
Annem beni öldürür bea çatalı bu hale soksam:mrgreen:
Ama sanat işte bu kardeşim:cat:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika, muteşem şeyler. Benzer bir çalışmayı sanatcının birisi kibrit çöpü ile yapmıştı. Tek bir kibrit çöpünden heykeller yapıyordu. Tabii mercekle görülebilen..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst