Castrol 10W50 tam sentetik vs Motul 5100 yarı sentetik

Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Arkadaşlar bende kendi tecrubelerimden yola çıkarak diyeceğim ki; bu yağlar arasında belirgin bir fark yok.

şu yağı koyarsan motorun ömrü uzar, daha rahat çalışır gibi söylemleri çok komik buluyorum. Ben hyosungta castrol kullanıyordum, bana dedilerki castrol çok kötü, berbat, vites geçişleri sert oluyor vs. bende ipone 10w-40 aldım denedim, bir fark göremedim.

Ardından motul 10w-40 5100 aldım denedim, yine fark yok... motorumuda çok iyi tanırım en ufak ses farklı çıksa anında farkederim inanın. Bunlar hep psikolojik, motorunuza uygun vizkozitede yağ kullanın gerisini dert etmeyin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst