- Katılım
- 2 Tem 2012
- Mesajlar
- 4,753
- Motosikleti
- Hero X Pulse 200
Arkadaşlar bende kendi tecrubelerimden yola çıkarak diyeceğim ki; bu yağlar arasında belirgin bir fark yok.
şu yağı koyarsan motorun ömrü uzar, daha rahat çalışır gibi söylemleri çok komik buluyorum. Ben hyosungta castrol kullanıyordum, bana dedilerki castrol çok kötü, berbat, vites geçişleri sert oluyor vs. bende ipone 10w-40 aldım denedim, bir fark göremedim.
Ardından motul 10w-40 5100 aldım denedim, yine fark yok... motorumuda çok iyi tanırım en ufak ses farklı çıksa anında farkederim inanın. Bunlar hep psikolojik, motorunuza uygun vizkozitede yağ kullanın gerisini dert etmeyin..
şu yağı koyarsan motorun ömrü uzar, daha rahat çalışır gibi söylemleri çok komik buluyorum. Ben hyosungta castrol kullanıyordum, bana dedilerki castrol çok kötü, berbat, vites geçişleri sert oluyor vs. bende ipone 10w-40 aldım denedim, bir fark göremedim.
Ardından motul 10w-40 5100 aldım denedim, yine fark yok... motorumuda çok iyi tanırım en ufak ses farklı çıksa anında farkederim inanın. Bunlar hep psikolojik, motorunuza uygun vizkozitede yağ kullanın gerisini dert etmeyin..