Casey Stoner yağmurlu havada kazanmayı bildi - MotoGP

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Casey Stoner, yağmur altında gerçekleştirilen MotoGP'nin Britanya ayağında zafere ulaşan isim oldu.

Repsol Honda sürücüsü, pol pozisyonundan başladığı yarışta ilk bölümde liderliğe yükselmesinin ardından kontrollü bir yarış çıkararak damalı bayrağı ilk gören isim oldu.

Repsol Honda'nın diğer pilotu Andrea Dovizioso, giriştiği tüm mücadelelerden başarıyla ayrılmayı başararak baskılara iyi cevap verdi ve yarışı 2. sırada tamamladı. Tech 3 Yamaha'dan Colin Edwards, Britanya'da gösterdiği üstün ve hatasız performansın ardından damalı bayrağı 3. sırada görerek 9 yarış sonra podyumda yer almayı başardı.

Bir ara Dovizioso ile ikincilik mücadelesine girişen Jorge Lorenzo ve Marco Simoncelli yağmurda fazla risk alınca yarış dışı kaldılar.

Ducati'den Nicky Hayden 4. olurken onu Suzuki'den Alvaro Bautista takip etti ve Suzuki uzun zaman sonra böylesine iyi bir derece elde etti.

Dünkü sıralamalarda liderden oldukça yavaş kalarak 13. olan Valentino Rossi bugün sorundan uzak kaldı ve yavaş olmasına rağmen ön bölümde yaşanan sorunlarla birlikte 6. olmayı başardı.

1 STONER C.Repsol Honda TeamLap 19
2 DOVIZIOSO A.Repsol Honda Team+15.439
3 EDWARDS C.Monster Yamaha Tech 3+21.416
4 HAYDEN N.Ducati Team+26.075
5 BAUTISTA A.Rizla Suzuki MotoGP+35.568
6 ROSSI V.Ducati Team+1:00.835
7 ABRAHAM K.Cardion AB Motoracing+1:27.226
8 ELIAS T.LCR Honda MotoGP+1:50.063
9 AOYAMA H.San Carlo Honda Gresini+1:51.490
10 CAPIROSSI L.Pramac Racing Team+1:55.333
11 BARBERA H.Mapfre Aspar Team MotoGP+14.065

Kaynak: TRF1.net
 

Ekli dosyalar

  • stonerbritish.jpg
    stonerbritish.jpg
    33.1 KB · Görüntüleme: 13,129
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
süper bir yarıştı bu gun bütün yarışları izledim. repsol honda bu sene şampiiiii

en yakın rakibine lorenzoya 18 puan fark attı
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
çok çekişmeli bir yarıştı yagmurlu bi zeminde daha da heyacanlı oluyor ;)
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Arkadaşlar ben de izlemek istiyorum merkezi sistem ve tivibu var acaba hangi kanalda çıkıyor MotoGP ve Moto2 ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst