çarpıp kaçmak ile bir sorum

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
s.a. abilerim ablalarım size bir sorum olacaktı...
17 yaşındayım tabi ehliyetimi yeni alıyorum mayısta alıcam ama ama ama
geçen gün motosikletle bir arabaya sürttürdüm hafif içinde vardı sürücüsü
tabi, ehliyetim olmadığı için tüydüm. plakayı alıp şikayet etmiş ne gibi sorunlar olabilir.

keşke kalıp adamla anlaşıp tamir parasını ödeseydikte neyse iş işten geçti....
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatalı bir davranış,ehlyetin olmadığı için gereğini yapmışsın, gerisi Allah kerim. Vemişse plakayı cezan büyük olur.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ya bende geçen bi köpeğe çarptım motorun önü bütün hır hışır oldu köpeğe bişi olmdumu bilmiyomda dilim tutuldu korkudan hayatımda ilk kazamı yaptım duradamadım elim ayağıma dolaştı bişi olurmuki
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
plakanı aldıysa şikayet edebilir emniyete veya baglı oldugun yer jandarma ise..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Motoru ben kullanmıyordum de A2 ehliyeti olan arkadasın varsa onu söyle ole hallet :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle ehlıyetlı bırını sok devreye,
ceza yenecek ise,
çarpıp kaçmaktan yensın barii,
bırde ehlıyetsız arac kullandıgın için ceza yeme,

hatta belkıde tutanak hazırlanılır polıs ınsaflı bırı ıse,
senın sıgortan karsılar yanı,

sen adamada ağla biraz,
''abı zorla almıştı abııı,şimdi olmuş gıbı yapsakta tutanak hazırlasak olmazmı abıı,
babam benı öldürür abii''
felan dıye ağlan biraz..

Kolay Gelsın...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Motoru ben kullanmıyordum de A2 ehliyeti olan arkadasın varsa onu söyle ole hallet :cat:

Gelirlerse kapına kesınlıkle ben kullanmıyordum de arkadas vermıstım de ( Oda A2 ehliyetlı olsun ) sakın baska turlu kabul etme...Sonra o arkadasın yıyecegı cezayıda paşa paşa öde kimseyi zor durumda bırakma...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
umarım basına ıs almazsı bana gecen gece bı araba carpıp kactı savcılıga suc duyuırusunda bulundum maddı ve manevı olarak
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
ya tab içarptığım yerde kalıp adamla konuşsam polis gelmiyor zaten yaralanma olmadığı için,
adamla konuşurdum abi şu numaram şu adresim bi ara ara abi beraber sanayiye gidelim halledeyim ben dicektim iş biterdide(sanayidede boyacı, elktçi bayabi tanıdık vardı)... tabi ehliyet olmadığı için korkudan, tüydük...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
eee
aradan 3 gün geçmiş bulup konuştun mu araç sahibiyle
bakarsın gençliğine verir affeder

ama unutma
etme bulma dünyası
bugün ona yarın sana
belki de öbür gün bana
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi adam iyice kıl kapar motosiklet sürücülerinden..
hata yapmak insana mahsus.. o yüzden bir dahaki sefere korkma yaptıklarını sahiplen :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık olan olmuş bikere.. buraya yazarak da yapabileceğin bir şey yok. günah çıkarmak için değil de akıl almak için gelmişsin zaten :)
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
113
plakayı vermişse kesin cezayı yersin ama senin yaptığında ayıp gerçekten kusura bakma ben bi adama çarpıp veya arabaya farketmez kesinlikle geceleri uyuyamam vicdan azabıyla yerim kendimi bitiririm
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Arkadaşım inş. hakkında hukiki işlem bir an önce başlar ve hakettiğin cezayı görürsün. Şundanda eminim ki arabaya vurduktan sonra baktın içinde birisi vardı, ondan buraya gelip bize danışıyorsun. Arabanın içinde kimse olmasaydı gönül rahatlığı ile uyuyup, bu konuyu bile açmayacaktın değil mi kardeşim ?

Ben ilk cezamı 12 yaşında ehliyetsiz araç kullanmaktan yedim ve izmiri dolaşıyordum arabayla ehliyetsiz. Bir hata yaptıysan bedeleni ödeyeceksin bu kadar basit.

Ben yinede sana kendimce çözümü söyleyim. Motorunu kapalı bir yerde sakla, hiç bir zaman trafiğe çıkarma. Daha sonrasında vurduğun aracın sahibin araştır, ilk önce kazanın olduğu yere git oradaki mekanlara sor ve araç sahibine ulaş. Durumunu izah et, eğer hakkında suç duyurusu yapmışlarsa onu çekmelerini rica et. Daha sonrasında yaptıkları masrafı karşıla.

Aksi halde sadece devlet mahkemesiyle sıyrılamıyabilir, başına çok büyük işler açarsın benden sana söylemesi. Umarım yaptıkların bir ders çıkartırsın. Akıllanman dileği ile hoşçakal.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
eee
aradan kaç ay geçmiş bulup konuştun mu araç sahibiyle
bakarsın gençliğine verir affeder

ama unutma
etme bulma dünyası
bugün ona yarın sana
belki de öbür gün bana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst