Canım ülkeme gelmesede Honda 500cc serisi.

Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Arkadaşlar bilindiği üzere sevgili Honda Türkiye çeşitli saçma sapan sebeplerden dolayı 500CC segmentindeki 3 motorunu ülkemize getirmiyor. Bu başlığı açma sebebim bu motorun meraklılarını burada toplamak bu motor hakkında bilgi edinmek hemde belki bu tepkimizi ortaya koyup Honda'nın yaptığı yanlışı anlamasını sağlamak kısacası farkındalık yaratmak. Ülkemizde 250cc ve 600cc arasındaki boşluktan ben lahsen çok muzdaribim bu segment aralığında belkide tek elle tutulabilir motor KTM Duke 390 olacak oda Hala ülkemize giriş yapabilmiş değil. Dediğim gibi bu segmentteki motorların ülkemize gelişi tamamen tüketiciye yarayacaktır. Şimdi birazda motorlar hakkında bilgi verelim.

CB500X



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



CBR500R



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve son olarak CB500F



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


En baştada deiğim gibi firmaları ayakta tutan kullanıcılar belli bir motorumun satışını azaltacak diyerek herhangi bir motoru Türkiye'ye getirmemek tamamen bağnazlıktır eğer adam akıllı saygı çerçevesi içinde tepkimizi ortaya koyarsak belki birşeyleri değiştirebiliriz. Herkese iyi sohbetler muhabbetler.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki yanlıştır belki alakası bile yok ama benim düşüncem ne yazık ki bu hondanın satış politikasıyla alakalı bi durum olduğunu düşünüyorum .absli seçenekleri getirmesini saymıyorum bile...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şu serinin X' ine şimdiden adımızı yazdırırsak kaça verirler acaba :mrgreen: Gün gelirde gelirse diye söylüyorum, içimizde kalmasın :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst