canim ulkemde dövülme tehdidi aldim.Neden mi?

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla ben böyle şeylerle pek karşılaşmıyorum ama karşılaşırsam ve üzerime gelinirse geri adım atmak gibi bir niyetim yok. Böyle cahil, iyi niyetten anlamayan namus bekçilerine "gel kır ağzımı burnumu" derim, beklerim.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Ben de bu akşam bir taksi sürücüsü tarafından taciz edildim. Arkama dayanıp kornalar falan, kafamı çevirdim el kol hareketleri, bağırıp çağırmalar falan. Aklınca yol istiyor benden ya da hızlı gitmemi söylüyor, 3 şeridin en sağındakindeyim, ışıklara yaklaşıyoruz ve kırmızı yanıyor, arabalar bekliyor. Kafamı çevirip nereye gideceksin dedim, resmen adam canımıza kast ediyor dibime girip, ani bir fren yapsam ezip geçecek. Ben de geçtim arabaların yanından, yeşil yanınca da bastım gittim. Benden hızlı mı gitmiş oldu, neyin kafası bu anlamak zor. Yine iyi günler bunlar gün gelecek belki de korna çalmadan ezip geçecekler.
Valla aklımdan geçti ama insan değil sonuçta, anlayabileceğinden şüpheliyim. Bir de bunlar araçlarında her türlü alet edevat bulunduruyorlar. O sinirle aynasını falan kırmak geldi içimden ama doğru mu yanlış mı, insan olmadığından anlayabilir mi yoksa daha sonra ilk gördüğü motorcunun üstüne mi çıkar, bunlar bir anda geçti beynimden ve kafamı sallayıp gitmeyi tercih ettim. Bir dikkatsiz, cahil sürücüler var. Bir de böyle bile bile terör estiren ruh sağlığını yitirmişler var trafikte.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar bu ülkede yasalar yürütücüleri var siz sıradan vatandaşlarsınız eğer bir araçta acıl bir durum yoksa siz onu uyaramazsınız size ne
belliki eğitimsiz insanlar ancak kimseye uyarıda bulunmaya hiçbirimizin hakkı yok .sonucta kask takmamak kendini ilgilendirir en basitinden sinyal vermemeye bile benzemez .tekeriniz düz bassın
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Güzel anlatmışsın. Fakat kendin anlamamışsın. Yurdum insanı ile alakası yok. Kadın 40-50 yaşlarında demişsin. Adam ne güzel ikna etmiş kasksız motora bindirmiş. Olay gözümün önünde oldu demek için de arabayla peşine takılmış. Sen de işi bozmaya kalkmışsın. Adamcağız ne yapsın? Kadını 2 şahit huzurunda tepelesin mi? :)
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
anlaşılan o gün yanında iyilik melekleri varmiş senin:) soyle onlara takılmasınlar sana burası türkiye millet yam yam olmuş:))))
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hocam bu ülkede aşşağılanan yok sadece belli bir kesimin aşşağılık , yoksunluk komplekslerini kullanarak iktidar olan bir küçük esnaf (geliştirilmiş tahtakale esnafı) zihniyeti var (bende küçük esnafım bu arada).
Arkadaş eğer dese ki bugün yolda kasksız yaşlı bir kadın gördüm , bu halk adam olmaz , ölse doğal seleksiyon haklısın ama alakası yok , iyi niyet var , sonrasında dayakla tehdit var sonrasında sorgulama ve tepki var.

efendim, şöyle açayım biraz;
arkadaşla paralel görüşte olanların "bırak gebersin" minvalindeki yorumlarına bakarak diyebiliriz ki burada "insaniyet namına" olduğu iddia edilen hareket pekala bir anda tepeden bakan "gebersin gitsin" naralarıyla bezenmiş bir hırtlığa dönüşebiliyor.
tıpkı buna benzettiğim "halka rağmen halkçılık" şiarı üzerinden konuyu bizim çakma "möderen"lere bağlamak şahsi ilgi alanım.
tamamen habersiz olunan konu toplumsal hareketlenmeler (uyanma, aydınlanma vesaire ve sair) kask takmayı bilmekten ziyade sosyoloji, sosyal psikoloji ve kültürle alakalıdır.
yani birşeyin doğrusunu bilmek teknik bir mesele, onun toplumdaki karşılığı sosyolojik bir meseledir.
yani olaya çok değil, azıcık derin bir pencereden bakarsak arkadaşın kafasındaki kaskı göstermesinden buraya başlık açmasına kadar getiren zihniyet ilkel bir möderenlikden başka birşey değildir.
ihtimalen ikazından sonra beklediği kaskı kafaya geçirme hareketi maymun topluluklarında olagelen bir ikaz ve düzeltme tekniğidir.
insan cehalet şartlarında bile çok daha karmaşık bir canlıdır.
ve elbette "siz o kadarından anlamaz" ve anladığınız kadarının da suyunu çıkarırsınız.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Doğru biz ne anlarız ki (uzaktan bakınca uzun bir yazı yazıp farklı birşey söylediğinizi düşündüm)
Her zaman ki gibi kelimelerin arkasına saklanmayı tercih etmişsiniz , vesayet , faiz lobisi , kaos lobisi , paralel.


efendim, şöyle açayım biraz;
arkadaşla paralel görüşte olanların "bırak gebersin" minvalindeki yorumlarına bakarak diyebiliriz ki burada "insaniyet namına" olduğu iddia edilen hareket pekala bir anda tepeden bakan "gebersin gitsin" naralarıyla bezenmiş bir hırtlığa dönüşebiliyor.
tıpkı buna benzettiğim "halka rağmen halkçılık" şiarı üzerinden konuyu bizim çakma "möderen"lere bağlamak şahsi ilgi alanım.
tamamen habersiz olunan konu toplumsal hareketlenmeler (uyanma, aydınlanma vesaire ve sair) kask takmayı bilmekten ziyade sosyoloji, sosyal psikoloji ve kültürle alakalıdır.
yani birşeyin doğrusunu bilmek teknik bir mesele, onun toplumdaki karşılığı sosyolojik bir meseledir.
yani olaya çok değil, azıcık derin bir pencereden bakarsak arkadaşın kafasındaki kaskı göstermesinden buraya başlık açmasına kadar getiren zihniyet ilkel bir möderenlikden başka birşey değildir.
ihtimalen ikazından sonra beklediği kaskı kafaya geçirme hareketi maymun topluluklarında olagelen bir ikaz ve düzeltme tekniğidir.
insan cehalet şartlarında bile çok daha karmaşık bir canlıdır.
ve elbette "siz o kadarından anlamaz" ve anladığınız kadarının da suyunu çıkarırsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst