canı (enduro-cross) cekenler....resimliii

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Yav motorlu abukat kardaşım nettin sen geziyi cephede kazanmış masada kaybetmişşin neyse bukez böyle olsun bidahaki sefere kutlarız:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu resimlere baktıkça crossa dönmek istiyorum yeniden .

dön abı yaaa.elinden alan mı var....:p:p
hatta cross motorum yok dıyorsan benım cava herturlu cross yapar...yapıda...:bounce::bounce:
değişriz motorları abıcım...yeterkı senın gönlun hoş olsun.....:cherry::cherry:


ne yag yaktım beeeee :cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst