CANDOSTUM - Oğlumveben nicli üyemiz Gürkan’a…..

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
çok akıllı bişi olduğum sölenemez... Son zamanların en akıllı hareketi zaten Gürkan ı bulmam ve yakından tanınmamdır... Hepiniz arkadaşımsınız ama o dostum, candostum.. İyiki varsın GÜRKAN :wiinkk:



ben MT ye üye olalı 3 sene oluyor... ve bu dostluğu 1 yıldır yaşıyorum... sanırım dostluk için acele etmemek gerek, bi de denk gelebilmek :)))))



aminnnnnnnn

:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
valla ben siteye üye olduğumdan beri tanıyorum.. gördükten sonra daha bi sevdim, şimdi ölürüm.. diyim sadece...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst