- Katılım
- 6 Kas 2010
- Mesajlar
- 28
Çanakkale'de bir hareket yok mu? birşeyler yapmalı.
Merhaba Huri hanım. (Tolga beyin değerli eşi) Motosiklet tutkunlarının arasına hoş geldiniz. Artık ÖZGENÇ ailesi olarak tam tekmil aramızdasınız. Onur duyarız.Motorcu arkadaşlara selamlar. Artık burada ben de varım. Sebahattin Abiiiii, frosen Tolga'nın eşi Huri. Dün Mondial 150 zc-kırmızı bir motorum oldu. Çok mutluyum. Kursa devam, inşallah ehliyetim de yakında elimde olacak...Kazasız sürüşler diliyorum...
Özgenç ailesi olarak tam tekmil katılım var. Huri hanım ve sizi tebrik ediyorum. Zaten Aile olarak bu tutkuyu paylaşan arkadaşlar arasında bir kaç kişi var. Sıkıntılar bittiğinde bir araya gelinebilir. Nasip kısmet diyelim.sevgili eşim hoşgeldin demek istiyorummmm :rendeer: