[Çanakkale - MT]

Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
geçen hafta yapmış olduğumuz yaza veda gezisi tam anlamıyla şahaneydi o guzel ambiyansı bize yaşatan arkadaşlara sonsuz teşekkurler:cat:
bu arada çekdiğimiz fotoları siteye ekleyebilirsek şahane olur ::tutkuy::
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
19
ben eceabattayım.uzun zamandır siteyi takip edemiyorum. bundan sonra gezi için vaktim olcak. umarım gelecek arkadaşlar olur . kros yada yol fark etmez benim için küçüklerin hepsinden birer tane var.büyük motorlu abilere pek uyamam ama :)
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
selam aleyküm arkadaşlar hayırlı bayramlar.
ben gelibolu-bolayırlıyım,istanbul-kartal'da oturuyorum,önümüzdeki yaz programlarınız olursa katılmak isterim.
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
selam arkadaşlar uzuuuuuuuuuuuuuuuun bi aradan sonra :)

er 5 bakınıyorum şu an istanbul'dayım ama memleketimden bulursam da gidip alırım. haberi olan varsa bana iletebilir mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:40 ----------

adalı motorda varmış sanırım arkadaşım söyledi, rengi kırmızıymış. bilgisi olan var mı bu motorla ilgili?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
çanakkale honda bayisinde vardı 1-2 ay evvel temiz bi er5 maviydi yanlış hatırlamıyosam. bi sor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
26
selam arkadaşlar uzuuuuuuuuuuuuuuuun bi aradan sonra :)

er 5 bakınıyorum şu an istanbul'dayım ama memleketimden bulursam da gidip alırım. haberi olan varsa bana iletebilir mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:40 ----------

adalı motorda varmış sanırım arkadaşım söyledi, rengi kırmızıymış. bilgisi olan var mı bu motorla ilgili?

merhaba arkadaşım, tanıdığım bir abimde er5 var satılık, mavi renkli, kendisi çok temiz kullanıcıdır.görüşmek istersen nosu:0 542 354 9991
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Çanakkale mt grubu soğuklardan donmuş biraz :p hiç ses seda yok ! :cherry: havalar ısınsın bir o zaman hareket başlar :queen:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
5
herkese selam arkadaşlar..çanakkale de herhangi bir motosiklet gezisi organize edilirse katılmaktan mutluluk duyarım..şimdilik hoşçakalın
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Merhaba arkadaşlar bende Çanakkale'liyim .şuan istanbulda oturuyorum kısmetse hafta 2 günlüğüne tabi havalar güzel olursa gelmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
Çanakkale'ye selamlar...
Arkadaşlar cbf 150 kullanıcısıyım. Eskişehir'de yaşamaktayım. Yazın tatilde, Çanakkale civarlarında tatil yapmak istiyorum. Acaba Çanakkale'de motosiklet kiralayabileceğim bir yer var mıdır? model olarak hangi motosiklet modelleri vardır? telefonu falan var mıdır..
yardımcı olursanız çok mutlu olurum...
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
Bu topic ölmüş ! :cherry: Canlanın biraz :cat:
Kısmetse Çarşamba Gelibolu'Dayım ! :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
15-17 temmuz 2011 edremit hanlar mevkiinde motorsiklet şenliği var. Duruyulur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst