[Çanakkale - MT]

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
3000km

selam arkadaşlar uzun zamandır ayrı kaldık.2 gün içerisinde kanuni tiger 250cc ile 1+1 tek motor 3000km yapmayı planlıyoruz.bir nevi survayvır yani...hergün gezi fotolarını buradan yayınlıyacağım turumuz çanakkaleden başlayıp,antalya ya kadar sürecek.bu gezide manevi olarak yanımızda olursanız seviniriz..tekeriniz düz bassın....:cat:
 
Katılım
24 Haz 2010
Mesajlar
2
Selamlar

Arkadaşlar merhaba.ben tolga.motor tutkusunu(geç de olsa) yeni yaşamaya başlayanlardanım.bir ybr125 aldım.amacım biraz tecrübelenip daha da geliştirmek(büyütmek) ve uzun yolculuklara çıkabilmek ki çanakkale bu tip geziler için harika bir yer.
Herkese şimdiden iyi günler.
Artık bu sayfayı takip edeceğim.görüşmek üzere:)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Selam ,Çanakkale-MT 'yi hayata geçiren abilerimden ,aziz şehitlerimizin adına bir organizasyon talep ediyorum sanıyorum bayrağını eline alan bu organizasyona eşlik edecektir...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
selam arkadaşlar uzun zamandır ayrı kaldık.2 gün içerisinde kanuni tiger 250cc ile 1+1 tek motor 3000km yapmayı planlıyoruz.bir nevi survayvır yani...hergün gezi fotolarını buradan yayınlıyacağım turumuz çanakkaleden başlayıp,antalya ya kadar sürecek.bu gezide manevi olarak yanımızda olursanız seviniriz..tekeriniz düz bassın....:cat:

hızlı giriş olmuş hehehehe,abi nerelerdesin yaw.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
arkadaşlar hepinize selamlar.:cat:26 haziran çanakkale den yola çıkıp şu anda bozcaada da bulunmaktayız.keyifli bir yoluluk oluyor.ama tabiki bu kadar uzun bir yolculuğa sponsor bulmamız lazımdı..benim gibi bir adam bunu nasılatlar inanaın bende anlamadım:pr::pr:ama genede sponsor olmak isteyen arkadaşlar varsa duyrulur...:cherry:bozcaada da 5gün kalmayı planlıyoruz..burada olan veyahut gelmek isteyen arkadaşlar ayazma plajında bulabirsiniz bizi .hepinize kolay gelsin:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:53 ----------

bu arada faruk cuğum tel numaram 05067569553 gelsene sende katıl bize 10 numara survervır hayatı :salut::cyclopsan:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
merhaba.arkadaşlar halen bozcaada yız.ada kampta kalıyoruz.sulubahçe de.fiyatları çok uygun kendiniz adır kurarsanız 12.5 hazır kurulmuş yataklarda kalırsanız 20 tl.her imkan sunulmuş 24 saat sıcak su,wc,internet wayles,mutfak .10 numara arkadaşlar heeee mangal için kocamanda bir barbekesü var:mrgreen::mrgreen::cat:rezarvasyon yaptırmak isteyen arkadaşlar için tel 02866970442 esenle kalın...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
merhabalar bozcaada serüvenimiz cuma sona ercek kısmetse buradan akçay a yola çıkıyoruz saygılar....
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
helal olsun.hepimizin yerine gez işte biz daha çıkamıyoruz biyerlere,
kısmetse 10 ağustosta.
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
3
bende buradayım

selam beyler bende canakkaledeyım haftasonu oldugu muddetce gezı guzergah farketmez her zaman varım lısteye alabılırsınız haber vermenız yeterlı 507 231 95 08 can. xevo 400
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
16
merhaba arkadaşlar ben de aslen bigalıyım ama gönen'de yaşıyorum.. çocukluğumun yedi yılı da çanakkale merkez'de geçti.. şu an da bigadayım.. kulübünüze katılma şansım varsa çanakkale'ye gelmek isterim..(hyosung gt250r kullanıyorum)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
ben 70 cc(cobra 105 motorlu) 2 zamanlıyla iki kişi Biga-Yenice-Hamdibey-Kalkım-Edremit-Burhaniye üzerinden ayvalığa gittim.Çok zevkliydi.Hiç planımız yokken yola çıktık nereye kafamız eserse gittik.Cepte 55 lira 50 si yakıt 5i yemek.Muhteşemdi.Motorum küçük olduğundan pek gitmiyor organizasyona falan katılamam o yüzden ama tek motor heryeri geziyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------

Son durak sarımsaklıydı :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selamlar arkadaşlar,
ben ve eşim bayram tatilinde çanakkaleyi gezmeyi ve tarihi yerleri tanımayı amaçlıyoruz. orada bize yardımcı olabilecek günübirlik tur veya rehber ya da sizlerin tavsiye edebileceği bir şey varsa yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.

şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
38
Herkeze merhaba
Ben çanakkale merkez de oturuyorum yeni motor aldım Kymco Agility City 125 aranıza katılmak isterim...
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
km'ler ayırdı bizi keşke hepimiz Çanakkale'de olsak eskisi gibi...Önderimizde atını sattı bayrağı tutçak adam kalmadı...ULUMANİTU:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst