çalışma alanı

Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
merhabalar,duke 200 aldım ve ılk motor tecrubem.egıtım almama ragmen gecelerı bır sure trafık az ıken calısmak ıstıyorum yada gunduzlerı trafık olmayan alanlarda.ıstanbul anadolu yakasındayım.onerebılecegınız alan varmıdır
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
merhabalar,duke 200 aldım ve ılk motor tecrubem.egıtım almama ragmen gecelerı bır sure trafık az ıken calısmak ıstıyorum yada gunduzlerı trafık olmayan alanlarda.ıstanbul anadolu yakasındayım.onerebılecegınız alan varmıdır

1. Göztepe Özgürlük Parkı (pazartesi günü pazar kurulur, o gün gitmeyin)
2. Uzunçayır Salı Pazarı (Salı ve Cuma pazar var, haftasonu sürücü kursları olur)
3. Münir Nurettin Selçuk Caddesi, Kalamış (Haftasonları dışında ideal)

Hatta 3.'süne geldiğinizde haberim olursa birlikte ufak turlar atıp takıldığınız konularda yardımcı olabilirim. Hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Cok tesekkur ederim.Motoru aldim lakin hem egitimleri tamamlamadigim hemde ruhsatta cikan ufak bir aksaklik sebebiyle haftabasinda bayiden teslim alicam.uzun zamandir nerede hangi saatte nasil calisirim diye dusunuyordum.yardiminiz ve ilginiz icin tesekkur ederim tabiki o tarafa gelirsem haber ederim.
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
113
merhabalar,duke 200 aldım ve ılk motor tecrubem.egıtım almama ragmen gecelerı bır sure trafık az ıken calısmak ıstıyorum yada gunduzlerı trafık olmayan alanlarda.ıstanbul anadolu yakasındayım.onerebılecegınız alan varmıdır

Merhaba yeni makinanız hayırlı olsun.

Ben nerede antreman alanı vardır diye pek birşey söyleyemeyebilirim ama nereden sonra trafik nispeten rahatlıyo bu konu hakkında bir şeyler paylaşabilirim
Anadolu yakasında harem üsk sahil yolu üzerinden kavacığa kadar geç saatlerde( genç şöförlerin hız denemeleri olabilir buna dikkat)
ve hafta sonu erken saatlerde nispeten rahat.
Yol yapısında bazı bazı aksaklıklar mevcut ama aldığınız cihazın amortisorleri sizi rahatsız etmeyecektir.

Ara ara yola yakın inşaat olduğundan dolayı yolda virajlara gelen toz ve çamur birikintileri oluyor.
(Özellikle yokuşlu virajlarda inadına gibi)

Güzergahın en buyuk hadikapı üsküdar meydandan gelen arçlarla beraber kavis yapıp sahilden devam ediyor olmanız.
Yinede tedbiri elden bırakmamanızı ve mümkünse birisi ile beraber sürmeniz nacizane fikrimdir.
iyi şürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
17
hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin,
alemdağ taraflarında boş yerler mevcut,
kaça patladı duke size.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst