merhabalar,duke 200 aldım ve ılk motor tecrubem.egıtım almama ragmen gecelerı bır sure trafık az ıken calısmak ıstıyorum yada gunduzlerı trafık olmayan alanlarda.ıstanbul anadolu yakasındayım.onerebılecegınız alan varmıdır
Merhaba yeni makinanız hayırlı olsun.
Ben nerede antreman alanı vardır diye pek birşey söyleyemeyebilirim ama nereden sonra trafik nispeten rahatlıyo bu konu hakkında bir şeyler paylaşabilirim
Anadolu yakasında harem üsk sahil yolu üzerinden kavacığa kadar geç saatlerde( genç şöförlerin hız denemeleri olabilir buna dikkat)
ve hafta sonu erken saatlerde nispeten rahat.
Yol yapısında bazı bazı aksaklıklar mevcut ama aldığınız cihazın amortisorleri sizi rahatsız etmeyecektir.
Ara ara yola yakın inşaat olduğundan dolayı yolda virajlara gelen toz ve çamur birikintileri oluyor.
(Özellikle yokuşlu virajlarda inadına gibi)
Güzergahın en buyuk hadikapı üsküdar meydandan gelen arçlarla beraber kavis yapıp sahilden devam ediyor olmanız.
Yinede tedbiri elden bırakmamanızı ve mümkünse birisi ile beraber sürmeniz nacizane fikrimdir.
iyi şürüşler dilerim.