Çalıntı Yzf R25(İstanbul-Kadıköy-Kozyatağı)

Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
13
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
kollarıyla bacaklarını kökünden budayıp meydanda gezdirecen böyle şerefsiz emek hırsızlarını.En yakın zamanda bulunur inşallah.
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
875
Nefret ediyorum şu hırsız takımından. Her gün yeni bir çalındı haberi okudukça keyfim huzurum tadım kaçıyor, sinirim tavan yapıyor. Bu nedir ya ülke de hırsızlık, dolandırıcılık vs öyle bir arttı ki, Allah sonumuzu hayır eylesin.

Kardeşim inşaallah bulunur motorun gerçekten çok üzüldüm.
 
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
13
Nefret ediyorum şu hırsız takımından. Her gün yeni bir çalındı haberi okudukça keyfim huzurum tadım kaçıyor, sinirim tavan yapıyor. Bu nedir ya ülke de hırsızlık, dolandırıcılık vs öyle bir arttı ki, Allah sonumuzu hayır eylesin.

Kardeşim inşaallah bulunur motorun gerçekten çok üzüldüm.
Eyvallah çok sağolasın cuma akşamı benim motorum çalındı.2 gün içinde 5-6 tane daha r25 patlatmışlar polis desen hiçbirşey yapmıyor oldukları yerde dönüyorlar utanmasalar git sen ara adamları diyecekler ki yaptığım şey şu an bu böyle saçma bir sistem görmedim asayiş bana resmen çaktırmadan git gözle adamları dedi bu ülkede kusura bakmayın ama z*kıl*n olacaksın yada tam tersi böyle bir saçmalık olamaz abi biz yandık başkaları yanmasın inşallah...
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
96
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor kilidi ya da başka önlem almış mıydınız ?
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
4
Arkadaş kadıköy de bu kaçıncı ya, benimde çalındı ve polisin ilgisizliği beni bileyerek iyce suça teşvik ediyor resmen. Bi polis motoru çalıp farkındalık yarattıracaklar zorla amk cocukları. Polisle anlaşmalı çalışıyor olmalarına zerre şaşırmam.

Kamera kayıdı vs varmı, şu kadıköydeki at hırsızlarını bi toplayalım ortak bi havuzda.
 
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
13
Arkadaş kadıköy de bu kaçıncı ya, benimde çalındı ve polisin ilgisizliği beni bileyerek iyce suça teşvik ediyor resmen. Bi polis motoru çalıp farkındalık yarattıracaklar zorla amk cocukları. Polisle anlaşmalı çalışıyor olmalarına zerre şaşırmam.

Kamera kayıdı vs varmı, şu kadıköydeki at hırsızlarını bi toplayalım ortak bi havuzda.

Buyur hocam telefon numaram 0536 557 86 97 katılıyorum tek başımıza bir yere kadar gibi geliyor kayıtlar var adam gelişi ve gidişi ya inanırmısın mahallede ki arkadaşlar isim bile verdi ama günah almak bir yere kadar 4 gün oldu olalı allah sonumuzu hayır etsin
 
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
4
bana açıkça dedi polis, "biz herkese yetişemeyiz, vatandaş kendinin polisidir de" diye. O zaman sen niye varsın??
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar aman ha, yok hırsızla anlaşayım yeterki motoruma kavuşayım demeyin.. Bu çakallar böle böle herkesten koparıp yolunu buluyor. Ne ceza var ne birşey.. 1000 2000 motorluyla bunların inine inmek lazım ozaman bir titrerler. Polis ya bulacak ya biz alacaz öle çalayım yanıma kar kalsın diye birşey yok.
 
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
13
Usta ben bu işi çözemedim sahibinden de adamlar r25 in motor parçasını satıyor millette göt lalesi gibi izliyor günah almak gibi olmasın ama başkasının motorunu söküp satıyorlarsa şaşırmam 2. El dökme parça satın alanlarında ben aklına şaşırıyim..
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Usta ben bu işi çözemedim sahibinden de adamlar r25 in motor parçasını satıyor millette göt lalesi gibi izliyor günah almak gibi olmasın ama başkasının motorunu söküp satıyorlarsa şaşırmam 2. El dökme parça satın alanlarında ben aklına şaşırıyim..

Öyle deme çıkma parça sektörü diye yılardır bir söktör varmış bunu çıkma parça arıyan tırreklere gelde anlat ne olsa birgünde onun motu çıkma sektörüne yön vericek o zaman anlar :sunny:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana biraz acil olarak ulaşabilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst