- Katılım
- 23 Nis 2006
- Mesajlar
- 49
insanın hırsız olası geliyor!!!arkadaş çip olsa ne olmasa ne? çok basit ,yapacak olan bence o çipin çaresini bulur.
..mesela boyle bır ımkanım olsa karburatorun sungreıne yapıstırım o cıpı hıc bır hırsız bulmaz calınırsada motor allah korusun..hemen o cıp sayesınde bulnur..bence boyle olmalı