Çalıntı Motosikletlere Çipli Takip

Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
insanın hırsız olası geliyor!!!arkadaş çip olsa ne olmasa ne? çok basit ,yapacak olan bence o çipin çaresini bulur.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence her motora bır cıp koyulacak ama cıpın koyulacagı yerı bız belırlıyecegız.. sım kartı buyuklugunde olacak..mesela boyle bır ımkanım olsa karburatorun sungreıne yapıstırım o cıpı hıc bır hırsız bulmaz calınırsada motor allah korusun..hemen o cıp sayesınde bulnur..bence boyle olmalı
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
..mesela boyle bır ımkanım olsa karburatorun sungreıne yapıstırım o cıpı hıc bır hırsız bulmaz calınırsada motor allah korusun..hemen o cıp sayesınde bulnur..bence boyle olmalı


evet artık hırsızların ilk bakıcağı yer karbürator sungeri :cherry: :cherry: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön farın içeride kalan kısmına koyarsan da adamın hiç aklına gelmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst