ÇALINTI KIRMIZI PULSAR 200 NS SANAYİ MAHALLESİ

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
3
arkadaşlar dün akşam (30.01.2018) nef09 binası önünden kırmızı renk, rüzgar camı, kırmızı jant şeritleri, siyah çantalı, depo kılıfı olan motosikletim çalınmıştır.

Facebook adresimde videosu ve fotoğrafları mevcuttur ; https://www.facebook.com/pasa1986

Her akşam semt semt gezeceğim. Gören olursa facebook üzerinden de 0507 622 00 69 telefon numarasından da iletişime geçebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocam geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede bulursun motorunu
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
dostum gültepe taraflarına bakmayı ihmal etme oralarda çok oluyor böyle şeyler.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
gültepe ya da kağıthane derenin oraya bak benim çalınan motorumda orada bulmuştuk
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
3
bulana kadar her yeri gezeceğim. varsa şuraya da bak burasıda hırsızların mekanı dediğiniz yerler lütfen yazın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

PLAKASI 34EE5951 34 EE 5951 duyarlı birisi google da arama yaparsa aramada üst sırada çıksın diye yazdım. ilanı düzenle seçeneği görünmüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst