Cakalaz R1 sonrası için Yeni Motor almış =D

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Cbf150 alaydın ,sürücü kursuna mondial dayanabilcekmi acaba :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Rize'yi geliştirdik :)
Bayan öğrencilerimiz var; direkt vitesli ile baslayamıyorlar. O yüzden bunu aldım :)
2011 Model; 5600 km de ; 580 TL ye aldım :) Bu arada...

Ufak tefek eksikleri var onları da halledicez bu hafta :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sadece Ön çamurluk değiştirilmiş serviste :) Baska sıkıntı yok :)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
hayırlı ugurlu ve kazasız belasız olsun öncelikle :) bişey sormak istiyorum devlet yarım otomatikleri ve de scooterları kabul ediyor mu a2 sınavlarında?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
anlık yakıt tüketimi nedir :D ha birde bunları yere basıp aynaları sökünce 20 km/h hız artışı sağlanıyormuş panpa
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız. :p cup'ların vites mantığı nedir,derler derlerde hiç tam açıklayan olmadı...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
doğan şimdi sattın mı motoru. hafta sonu gezi yapalım diyorduk. nasıl yapacaz.hafta sonuna kadar yeni motor al. ne al biliyomusun. tabiki de kros
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motoru henüz satmadım; fakat bu hafta içi satılabileceğini düşünüyorum :)
Ne alacağımı bilemiyorum şu sıralar :) Bakıcaz :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sakin ol şampiyon bu ne hız habire makinemi değişir...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst